Cykla med stil

mjuk

Medlem
Cykla med stil
Ska börja pendla 1,5mil till jobbet m hoj (racer) men är inte så sugen på att spöka ut mig till Lance Armstrong. Nån som har tips om några roliga kläder som är vettiga att cykla i som tillfredsställer min fåfänga?

Cykla med stil
När det är kallt då? Kommer dra vid 6 på morgonen ibland så shorts och t-shirt kommer nog inte funka så många dagar per år

Cykla med stil
ja skulle ta vanliga vindtäta kläder..som e lite pöösiga..dom går ju bra å röra sej i och tar inte mycket rum i ryddsäcken om du vill ha packat ner dom =)

Cykla med stil
va fan!
har du en race-hoj och kör med cykelkläder är det ingen som skrattar åt dig. Det är bara mäktigt ju, det ger ett seriöstuttryck!

Cykla med stil
Haha, bryr mig inte så mkt om vad andra tycker. Tycker själv det är sjukt fult m rejsingstilen och vill inte göra för mkt avkall på min personliga integritet även om det säkert är mest funktionellt eftersom "alla" seriösa cyklister kör sån stil. Ska kolla länkarna

Cykla med stil
Om du ska ha vanliga byxor, så använd cykelbyxor under. Det borde i alla fall hjälpa lite mot skavsår i skrevet. Racingsadlar är inte alltid så sköna, och speciellt inte om man cyklar länge och ofta.

Cykla med stil
kalleEnglund sa:
kavaj å cykelbyxor är snyggt
Haha, jo kanske... Bara du inte kommer i Jeans så är det väl rätt lungt;) Sen beror det lite på hur gammal/ny din cykel är, på en ny ser det bara noobigt ut med annat än träningskläder, men på en gammal kan man klä sig i nästan vad som helst=)

//Axel

Snödjup

Tillbaka
Topp