En bra gjord cykelfilm av min kompis gurrab!

Ja men den ska fortfarande ligger under amatörfilmer..

extremt bra:S den va bra.. men de syns ju att de är amatörfilm.. lite stabilare klipp och panoreringar så kan de bli grymt!

Snygg film men det borde varnas någonstans att det är en moutainbike-film för jag personligen är nästan allergisk mot sommar-filmer vid den här årstiden :D

Ett stativ å lite bättre belysning på klippen så hade de ju varit riktigt proffsigt

Är det ett klipp i filmen som är skakigt ? tror att vi använt stativ på varenda klipp i filmen kanske finns ngt undantag dock.

Aja tack för de övriga kommentarerna och varför skulle det vara världsklass? ingen NWD eller The collective med världens bästa åkare och duktiga filmare direkt.

nice film, men använde youtube och googlevid taggarna

Schysst filmat och redigerat. Åkningen funka också, helt klart se värd. Försök slänga in alla trick i dirt-slingan nu och flowa järnet!

hojjapå
Anton.

mkt bra film !! grym redigering.. bra låt..

Asså, snälla...Tror ni att man vill höra massa snack om i vilket forum filmen ska ligga om man lagt upp en film? Skit bra jobb killar, har inte sett så många MTB-filmer men den här var grymt snygg, kanske ingen toppen åkning men mycket bra! Tummen upp!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp