Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
daave sa:Nu kör vi igång på riktigt folket!
Lookin good!
Vi är fyra (daave som skrivit tidigare bl.a) som dyker upp i januari. kan du inte ge oss lite uppdates här i forumet om vad som händer i byn och hur åkningen/förhållandena är!Signe sa:Hallå där ute!
Är ny i stan, kom hit till Fernie i fredags, och är på jakt efter några skibumkompisar och lite tips om jobb och sånt. Om någon är i samma sits eller har några goda råd så vore det mer än välkommet!
Ha det gott!
/Signe
Du har pmkat0 sa:Har eventuellt ett hus med 2 lediga sängplatser mellan januari-april, någon som är intresserad kan skicka PM/email till mig.
Fan va härligt att komma iväg så tidigt, själv måste man jobba fram till jul iaf.. Blir väl nån avstickare till svenska fjällen för att stilla abstinensen lite innan man drar:PThe_teo sa:Jag onskar jag vore det! hehe
Nej jag sitter bara o suktar efter snofall pa olika vadersidor.. Jag kommer till Fernie tidig December.
Underbart, Lycka!!Signe sa:Det snöar, kamrater!
Har redan kommit ca en halvmeter och det ser inte ut att sluta ösa ner än på ett tag :D
Lætt! :DMicke_Micke sa:Ska vi samlas och ta en öl allihopa?