T
The_teo
Guest
Fernie 2010/2011
Aka gor vi med, varje dag. Lita pa det!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag skulle isf kolla på vad butikerna i calgary har att erbjuda. Ett annat alternativ är även REI.com, Evogear.com, backcountry.com eller bara hålla ögonen öppna på tramdock.com...där kan man hitta sjuka dealar!Gurra_ski sa:Tjena! Är nyfiken på hur priset på skidprylar är i Fernie? Ni som är där har ni bildat er någon uppfattningen? Med tanke på kronans starka kurs känns det ju som att det kunde vara en god affär med lite inköp först när man korsat atlanten![]()
Hej Signe! tycker att det låter lockande! vi är två glada brädåkare som kommer till fernie runt den 15e januari å stannar till 23 februari å söker boende.. om det kan vara nått för er så hör gärna av dig!Signe sa:Hej på sig alla Ferniemänniskor!
Tänkte bara flika in att vi har ett rum till övers i mitt kära hushåll om det råkar finnas någon där ute som söker ett hem för vintern. Huset ligger i West Fernie, 10 min gångväg från down town och man tar sig till hiching spot på nolltid, vilket är bekvämt och bra. Skriv gärna en rad om det låter lockande!
Ha det gott!
/Signe
bilder/video or it didnt happen!The_teo sa:Knot Chutes var oppet idag.
Faceshots fanns dar snon lagt sig mer. Det var riktigt fluff som langsamt singlade ner idag..
Daave! När åker ni till Fernie? Vi drar också om två veckor, 7 jandaave sa:Ge oss suktare en uppdatering från Fernie?! Har det släppts något mer dump? om 2 veckor är man på plats!! Sukt
Vi flyger den 6:e! blir asssuuummme!Henk021 sa:Daave! När åker ni till Fernie? Vi drar också om två veckor, 7 jandaave sa:Ge oss suktare en uppdatering från Fernie?! Har det släppts något mer dump? om 2 veckor är man på plats!! Suktnär vi kommer över kommer snön, har jag sagt hela tiden :p
sweet!! :Ddaave sa:Vi flyger den 6:e! blir asssuuummme!Henk021 sa:Daave! När åker ni till Fernie? Vi drar också om två veckor, 7 jandaave sa:Ge oss suktare en uppdatering från Fernie?! Har det släppts något mer dump? om 2 veckor är man på plats!! Suktnär vi kommer över kommer snön, har jag sagt hela tiden :p