Film: Harlaut brothers

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
haha sant jag kan sätta min högra hand på att det e sånna på freeride som skulle äga er totalt...visst va ni bra men behöver inte bli så jävla kaxiga för det.

analkrut sa:
haha sant jag kan sätta min högra hand på att det e sånna på freeride som skulle äga er totalt...visst va ni bra men behöver inte bli så jävla kaxiga för det.
kaxiga!?
kameramen inte hlite mannen kanske är opparna...

kaxiga?
kamera manen kanske lite men inte åkarna...

fan vilket tjat över lite matthoppning :P men bara så att ni vet så har jag en kompis som sätter cork 1260 med en fetare mute än HHs :D

tja.. lägg upp mer så noobsen så alla andra noobs på freeride slutar lägga upp sina äckelfilmer när dom bara gör frontflip 180s..:P

united sa:
Ohmie sa:
jibb3r sa:
men sw e väl typ att man hoppar bakåt på mattan och snurrar?
eller?
Jamenare,, de blir väll ingen skillnad om man vänder ryggen mot kameran, man ska ju stå på andra sidan mattan och hoppa baklänges till andra sidan samt man snurrar, + måste han ha hjälp me studsen på 1080!? de klara ja själv?! + så har dom ju en tiptop så då blir de ju ännu enklare!?
Men åhh, det är ju inte tip top som gör så att jag klarar 1440...
Om du vill så kan jag filma på en helt vanlig studsmatta när jag gör 1620 och inte landar 90 grader innan och ladar inte 90 grader heller...
mm united ta o filma det

det är väll en bio 1440 ?
eftersom den är framåt

vad är det för matta ni har ?

henrik har en så ljus och fin röst

hahahahahahahahaha lyssna på HH.s röst den e fan gälare än en liten 12 årig flickas röstXD:S

Palla att tjata om sw eller om någon som har mindre mörk röst, de lägger väll inte upp klippen för att någon ska kommentera om de har tajta kläder, tandställning, ELler?

Förövrigt, ni är väldigt duktiga på matta. Skulle vara kul att se fler klipp =)

jeppenator sa:
Waster sa:
EricWibaeus sa:
jäsnas liv för inget alls.
Fredens Liljor grabbar.
För övrig rippar HH er alla på matta. Så snälla...
Tänk efter innan du tar ut segern! Det kanske sitter nån trampetshoppare inne! SÅ SNÄLLA! känn er inte överlägsna inom "studsmatte" sporten!
aa presis.. bara för att man är "Känd" innom skidåkningen så måste man inte va bäst på allt!.. jag säjjer inte att ni är dåliga men det finns alltid nån som är bättre!.. jag säjjer inte att jag äger dom eller nått.. men grabbar ändra inställning.. alla har väl lika stor chans å "rippa" dom på matta??.. så tror inte att ní är så speciella hela tiden!..
För helvete du är 17 år gammal (enligt din sida). Lär dig språket för fan. Och kom inte med nån jävla dyslexi historia, köper inte det..

Senast ändrad:
Dave_Spruce sa:
jeppenator sa:
Waster sa:
Tänk efter innan du tar ut segern! Det kanske sitter nån trampetshoppare inne! SÅ SNÄLLA! känn er inte överlägsna inom "studsmatte" sporten!
aa presis.. bara för att man är "Känd" innom skidåkningen så måste man inte va bäst på allt!.. jag säjjer inte att ni är dåliga men det finns alltid nån som är bättre!.. jag säjjer inte att jag äger dom eller nått.. men grabbar ändra inställning.. alla har väl lika stor chans å "rippa" dom på matta??.. så tror inte att ní är så speciella hela tiden!..
För helvete du är 17 år gammal (enligt din sida). Lär dig språket för fan. Och kom inte med nån jävla dyslexi historia, köper inte det..
Men du, (Dave_Spurce) Du kanske inte har hittat rätt community om du letar efter folk som är språk speciallister? Om han nu har dyslexi är det inte så jävla lätt skall du veta.
Om du nu har lätt för att störa dig på andra och hellre forskar i Svenska språket så hänvisar jag till dessa sidor:

http://lexin2.nada.kth.se/sve-sve.html
Eller:
www.wikipedia.org

Bra sidor där du kan sitta själv och slå upp ord eller leta fakta om svenska språket.
Utan att störa dig på massa andra människor med läs och skriv svårigheter.

Senast ändrad:
Behöver knappast vara språkspeciallist för att kunna några grunläggande svenska ord... Hur de/dem, inom, precis och ni stavas. Hur punkter används och särskrivningar funkar lär man sig i förskolan. Behöver inte vara något språkgeni för det grabben. Nej men för Guds skulle, låt detta forum förvandlas till en Lunarstorm kopia där man kan misshandla språket bäst fan man vill. Gör som ni vill...

Senast ändrad:
Dave_Spruce sa:
Behöver knappast vara språkspeciallist för att kunna några grunläggande svenska ord... Hur de/dem, inom, precis och ni stavas. Hur punkter används och särskrivningar funkar lär man sig i förskolan. Behöver inte vara något språkgeni för det grabben. Nej men för Guds skulle, låt detta forum förvandlas till en Lunarstorm kopia där man kan misshandla språket bäst fan man vill. Gör som ni vill...
orka vara wiesserbesser

Det tog ass lång tid innan dom starta

Inge illa men jag har hört att det inte går att göra Kangaroo Flip på studsmatta
fast nu har du bevitat att de går Henrik

Senast ändrad:
Dave_Spruce sa:
jeppenator sa:
Waster sa:
Kom inte och klaga när du inte skriver dyslexi histora, lär dig sätta ihop orden lite. DYSLEXIHISTORIA, inget mellanrum

Max_H sa:
Dave_Spruce sa:
jeppenator sa:
Men du, (Dave_Spurce) Du kanske inte har hittat rätt community om du letar efter folk som är språk speciallister? Om han nu har dyslexi är det inte så jävla lätt skall du veta.
Om du nu har lätt för att störa dig på andra och hellre forskar i Svenska språket så hänvisar jag till dessa sidor:

http://lexin2.nada.kth.se/sve-sve.html
Eller:
www.wikipedia.org

Bra sidor där du kan sitta själv och slå upp ord eller leta fakta om svenska språket.
Utan att störa dig på massa andra människor med läs och skriv svårigheter.
Bra skrivet!

eller om man kollar på mina ben ser fötter ser man att ja landar 10.. kroppen kanske är inte helt vriden men det kan vara att jag alltid gör så på skidor och på studsmatta s ja ska kunna se landningen bättre..

cool kangaroo

Senast ändrad:
cork5 sa:
fula shorts. små shorts. switch finns inte på matta och på den sista klarade han inte ens en hel 1080.
hmm han är nog mycket bättre än dig ? och vem bryr sig att han landar pyttelite fel för vi vet ju att han kan snurra mer än 1080 det är ju bevisat .

och sen orka ta upp en tråd från förra sommaren !

switch på matta.... okej, i believe you

(not)

nån som kan vara vänlig att berätta hur det går till?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp