Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Speakers som vet vad dom pratar om säger sånt ...jhei sa:nötter som säger att cork är ett eget trick
cork är ju en variant på en snurr men man avstår oftast från att säga cork
hur ofta hör ni speakern i någorlunda seriösa tävlingar säga cork?
sm kanske står för Skånska mästerskapen;D men är inte cork en variation (tror det är rätt ord) på en snurr?hampusss sa:SM står väll för SVerige mästerskap inte säker.. men det borde ju betyda att de utser sveriges bästa? då borde de ju vara folk som är bättre än dej där?(om du inte är sveriges bästa)adilf sa:Och får jag fråga vad det är för events du går på, Skånska Slalom klubbens sm?
det går, är nästan 100% på det, men har hört att det är typ en av de svårare dubbelcorksenslakline sa:lånar tråden lite
kan man göra dubbel cork 720 borde gå!
Nej det finns inte! det togs bort av obama!lossev sa:stämmer detta? eller finns t.ex. Cork 10, Cork 7 osv?
jamen inte vet jag.... men inte säger jag 360backflip lr 360frontflip lr 540 iaf :S !!!? kanske bara jag då?Ifreeen sa:hahah men va :P ? du kan ju itne bara göra en misty ?? du måste ju ha ett nummer en rotation ! :P alltså du kan ju inte göra misty 0 ?? eller du kanske kan inte vet jag ?TheFibretech sa:så misty och underflip osv finns inte heller? så gör man misty5 kan man ju likaväl göra 180, samma sak eh!?Ifreeen sa:fast faktiskt så kan man ju itne bara göra en cork ? man måste ju ha en rotation ! :P:D x) du kan ju inte bara köra en cork .. typ sw cork
måste ju vara typ cork 720![]()
underflip har redan en bestämmd rotation, 540 så alltså behöver man inte säga gradantalet du ska snurra! men misty,cork,flatspin, d-spin,rodeo osv har inte det, men det måste vara en rotation på minst 450 grader annars kommer det bara se ut som en vanlig frontfilp/sideflip/backflip eller så landar du på nacken... typDallee sa:jamen inte vet jag.... men inte säger jag backflip360 lr frontflip360 lr 540 iaf :S !!!? kanske bara jag då?Ifreeen sa:hahah men va :P ? du kan ju itne bara göra en misty ?? du måste ju ha ett nummer en rotation ! :P alltså du kan ju inte göra misty 0 ?? eller du kanske kan inte vet jag ?TheFibretech sa:så misty och underflip osv finns inte heller? så gör man misty5 kan man ju likaväl göra 180, samma sak eh!?
ja det går!iceaak sa:lånar tråden lite
kan man göra dubbel cork 720 borde gå!
tror inte det är den svåraste corken efter som det är ju bara teknink tror om man tränar lite är det nog inte för svårt :/Aspebo sa:det går, är nästan 100% på det, men har hört att det är typ en av de svårare dubbelcorksenslakline sa:lånar tråden lite
kan man göra dubbel cork 720 borde gå!typ svårare än dubbel 12 eller nått sånt :S tror jag, kan det inte så kan inte tala av egen erfarenhet