FoY ski/snowboard movie!

Nastify

Ny medlem
FoY ski/snowboard movie!
Ehm aa en dags åkning .... Fick bara med mej och min första 5a för sässongen, mesta dels snowboard åkning.....
Klaga inte på redigeringen var tvungen att klippa ur bitar ur ett Lååångt klipp i movie maker vilket inte är det lättaste och tar tid... aja Enjoy!

Senast ändrad:
FoY ski/snowboard movie!
skulle sätt cleanare ut om ni hade lite breddare stand på snowboarden, annars nice!

FoY ski/snowboard movie!
Det var ju mest snowboard, så jag tycker den borde heta foy snowboard movie istället

annars var det nice

FoY ski/snowboard movie!
Nice grabbar, men ett tips..

Ni har jävligt tajta stance, om ni kör bredare mellan bindningarna får ni mer balans, känsla till brädan, fetare pressar och mycket skönare stil.

FoY ski/snowboard movie!
yxbacken? han i långt hår o grå tröja va väll me i Linköping när dom typ hade satt upp nån box elr nått?

FoY ski/snowboard movie!
Okej bitches , han i grå tröja är jag , långt hår ? klaga inte på dreadlocks ffs ^_ o vafan , bredare stance, det fixar jag ^^ för jag håller med om att det ser jäävligt larvigt ut O.o men a , inte de bästa klippen direkt -.- ohja boxen är lång också eller vad tycker ni ? =) mohaha , äh whatever x)

(skriver fårn kompisens konto )

Senast ändrad:
FoY ski/snowboard movie!
Jag tänker vara hemskt ooriginell och klaga på stilen, men det ligger ju något i den. Ni kan fast sätta 720 på boxarna, men viftar ni på armarna och står som en fågelkråka blir det inte speciellt snyggt. I övrigt var det helt ok som underhållning.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp