Freak Out Demo ute nu, finns att tanka hem

D-G sa:
kan någon länka microsoft nya direkt x grej som man måste ha
Du behöver bara instalera det direct x som följer med spelet sedan tar du bara den här filen
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-f … l?d3dx9_30

Packa upp och lägg den i din x:\windows\system

så gjorde jag och då fungerar det perfekt.

Kör med en usb handkontroll, likadan som på ps2 och kostar ca 150kr fungerar riktigt bra,

Switch 4x frontflip suicidegrab NP

Henrik_koivisto sa:
alxx: tror du det hade varit lika roligt om det hade varit 100% realistiskt? förstår du hur mycket snubben hade ramlat..
Alltså, jag tycker bara de är roligt jag bryr mig inte men med tanke på att hälften av alla på freeride whinar så mkt på ssx och vill ha ett verkligt spel så kommer säkert många bli missnöjda.

alxx: ja du har nog rätt i det du säger, det är lite ssx över det.. Fast minde överdrivet, lite mer realistiskt.. Även om det inte är speciellt realistiskt ändå..

Kan någon tala om för mig hur man gör ugly grab, stretch etc. etc? Gubbarnas special tricks alltså..

Vad kan man göra för mer grabar än mute tail och safety??

Henrik_koivisto sa:
alxx: ja du har nog rätt i det du säger, det är lite ssx över det.. Fast minde överdrivet, lite mer realistiskt.. Även om det inte är speciellt realistiskt ändå..

Kan någon tala om för mig hur man gör ugly grab, stretch etc. etc? Gubbarnas special tricks alltså..
jag gör ugly med gubben genom o trycja a+f
dock är de inte uglygrab som vnaligt de e typ spread...

Äntligen efter mycke om o men fick jag igång de!

de va inte värt de!

fyfan va de sög? bara ja osm tyckte de?

fy satan så jävla sjukt kul som de kan bli, fast de ända ja skulle vela att de var, är lite varierande musiik! , finns bara en låt som är sjukt skön att åka till, och den går typ "This is my life and i want it to be....osv." ..

ne de sög, va man än trycker på blir de ju mistyflip 5,7,9 fyfan va lack man blir..

Hjalle_S sa:
alwaysCrash sa:
ne de sög, va man än trycker på blir de ju mistyflip 5,7,9 fyfan va lack man blir..
Hur fan gjorde du för att få igång det?
följ bara reines instruktioner så kommer det funka. när man instalerer så välj bara att du vill installera directX som finns som val i nått hörn.
sen måste du lägga in filen som finns på länken nedan. C:/Windows/system

Av: Reine | Idag 10:48 Citera

Om ni får ett felmedelande som lyder "kan inte hitta d3dx9_30.dll" eller liknande

Ladda ner filen ifrån
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-f … l?d3dx9_30

Det är en fil som direct x behöver, packa upp den till ert Windows\system katalog
sedan ska allt fungera!

Enjoy

Någon som vet var felet sitter när jag ska starta spelet kommer jag bara till freak out loadin sen står de å gungar fram å tebax men kommer aldrig in i själva spelet... =( någon som kan hjäpla? =D

Hjalle_S sa:
alwaysCrash sa:
Hur fan gjorde du för att få igång det?
jag gick till min syrras data o ladda ner de där istället:D

hon har ändå fetare skärm då jag har en laptop och hon stationär:D

haha osis för dig men jag tycker itne att spelet var någon jättehit så du behöver inte gråta floder:P

det står ju att man har 1000 money, kan man köpa grejer? Och kan gubben bli bättre eller är demoversionen sjukt begränsad?

Jag tycker spelet är asskönt! satt har gjort kangaroo men det står inte att det är det, gör det det för nån?

fan de funkar ej :( de kommer upp en ruta där de står ERROR och Failed to load shader library . vet någon va som e fel`?

nu börjar ja fan tycka spelet är najs:D

satte nyss: Iron Cross/ Switch misty flip 1440 / Mute Grab

har även satt kangaroo men den säger inte att de är de.. :P

206 kb/sek ganska hyffsat.. 41 % klart å 16 minuter kvar..

nån lär få hjälpa mig lite då jag inte räknar att få igång detta direkt;) haha

haha ne men de följer me en direkt X som man installerar samtidigt och om de ändå inte funkar så får du ladda ner ddl filen som finns en länk till på första sidan i denhär tråden. extracta den till WINDOWS/system katalogen..

säg till om du behöver hjälp =)

jaa hur gör man de.. vart är windows system katalogen.. berättta de så borde de gå å köra för mig:)

öppna filhanteraren, sedan C: Windows/system
det räcker med att du drar över filen dit bara.

hur gör man föresten de andra specialtricksen? jag får bara till ironcrossen, men det står ju att gubben har två till specialtricks?

jag lyckas inte installera det. har laddat ner den där ddl-filen och testat alla möjliga saker men de går ändå inte, nån som vet vad som e fel?

jeppenator: tror tamejtusan det inte går att bromsa..

Marer: Dom special tricken går typ bara att göra om man gör antingen rak bakåtvolt eller rak framåtvolt..

under tiden man gör volten trycker man a+f eller s+f så görs dom olika specialarna.. tråkigt bara att man inte kan göra dom under vanliga raka rotationer så som 5,7,9,10,12 etc.. Går att göra även om man gör en ja vad det nu kallas.. ctrl+pilupp+a+f

vad heter windows hemsida ? måste nog ladda ner direct x för jag laddade ner den där d3dx9_30 och la den i windows / system men det funkar endå inte.

KellneR sa:
vad heter windows hemsida ? måste nog ladda ner direct x för jag laddade ner den där d3dx9_30 och la den i windows / system men det funkar endå inte.
följ bara instuctionerna när du instalerar spelet. du får med direct x fast du måste typ kryssa för det

Tillbaka
Topp