Frontline Railjam 2008

addeflanen

Ny medlem
Frontline Railjam 2008
Någon som har lyckats gräva fram någon info angående FL Railjam 08 på Sergels Torg i Sthlm? Försöker hitta någon slags info, men det är omöjligt. Vi är ett gäng som ska åka upp dit och vi tänkte vara smarta och boka tågbiljetterna i tid denna gången.

MVH
Andreas B

Frontline Railjam 2008
det brukar vara i början av oktober har jag för mig ja. Men om någon får nys om någonting, vadsomhelst. Posta all info ni kommer över. Tack!

MVH
Andreas B

Frontline Railjam 2008
kolla på tacky om ett tag.. där brukar de alltid ligga info, dom är med och styr upp det hela.. eller på frontlines sida? :)

Frontline Railjam 2008
Tycker att vi borde dra igång ett railjam i Göteborg också! kan vi inte köra ett mitt inne i nordstan där julgranen brukar stå? :D nä men serious, va ju ett jam vid frölundaborg i fjol (dock kunde jag inte vara med)och det verkade fett. Men det hade varit grymt att ha det på någon lite mer offentlig plats! typ brunnsparken eller nåt! på det stora torget där dom har marknader ibland :D

Frontline Railjam 2008
Helt sinnes vilka åkare som är inbokade!!!!!
JP Walker, Simon Chamberlain, Eeero Ettala, Max Legend, Eiki Helgason, Eddie Wall, Travis Kennedy, Stevie Bell, Freddie Sirviö mfl! WUUUT!?

Senast ändrad:
Frontline Railjam 2008
RCroy sa:
HAHAHA! jävlar vilken sjuk åkarlista! undra vafan som lockar alla till lilla svergie? Fan måsta va sjuka prispengar inblandade.. Fett kul iaf :D
Svenska tjejer på efterfesten. Det kommer vimla av prohoes

Frontline Railjam 2008
H-T sa:
RCroy sa:
HAHAHA! jävlar vilken sjuk åkarlista! undra vafan som lockar alla till lilla svergie? Fan måsta va sjuka prispengar inblandade.. Fett kul iaf :D
Tror du det eller. Brudarna blir kåta av att någon har spons på kalsonger eller handskar nu för tiden! ;D Jag är sponsrad av Hemköp, funkar det på dom? Gratis falu är inte fy skam tycker jag iaf!

Frontline Railjam 2008
Det handlar inte om man är sponsrad eller inte. De är proffs och kända, de får ligga. Så är det bara

Frontline Railjam 2008
Nån som ska åka Åre - sthlm för att se Railjam.. sjukt sugen! Hör av er i sånt fall om ni har en plats över! Bra efterfest med bra artist med!

Frontline Railjam 2008
det börjar kl 1 med skate och sen blire snow fram till 6 åkarlistan är helt sinnes och det har aldig varit bättre för btw det är nu på lördag, e de non mer en ja som kmr attenda?
jag tkr man ska köra bäst setup av kläder för publiken:P

Frontline Railjam 2008
pontus87 sa:
synd att dom flesta åkarna från usa hoppat av =(
casanova och eiki kommer, det räcker nästan. men det är sjukt tråkigt att chamberlain, magoon och legend inte verkar dyka upp

Senast ändrad:
Frontline Railjam 2008
jag kommer att vara där. Fotar för eget bruk och för PA (playahead)... Och vad i helvete ska playahead dit och göra?!? helt sjukt att dom sponsrar en snowboard-tävling....

Senast ändrad:
Frontline Railjam 2008
Tjo...

Ngn som vet va det va för band som spelade på efterfesten.. Dom va asbra men jag missa lite i början..

//Q

Frontline Railjam 2008
Rydellen sa:
H-T sa:
RCroy sa:
Tror du det eller. Brudarna blir kåta av att någon har spons på kalsonger eller handskar nu för tiden! ;D Jag är sponsrad av Hemköp, funkar det på dom? Gratis falu är inte fy skam tycker jag iaf!
Det tycker inte fäbojäntan heller ;)

Tillbaka
Topp