Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
älskar tailen som e på phil!!!!! lätt bästa graben hitils!!!!!!! älska david:Pdavid_v sa:
håller medJagGillarSkidor sa:älskar tailen som e på phil!!!!! lätt bästa graben hitils!!!!!!! älska david:Pdavid_v sa:
http://media.newschoolers.com/uploads/content/downloads/wsc1_regular.jpga_ahlnas sa:mad e muffingrab och vart ligger den?david_v sa:jag har nu gjort ännu ett grabpaket, men vet inte om det är nån idé att lägga upp det?
det är hyffsat likt mitt förra, men med lite nya grabs och finslipade gamla.
octo
reverse-tail
muffingrab
truck
dubble shiffty
PKish nosemute
PKish truenose
dubble japan
shiller
osv.
nån idé att lägga upp eller vore det bara att fylla ut internet med onödigt skräp?
peace.
Det borde vara jävligt nice!kjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
och typ utsträckt ( för att göra en fet och utsträckt backlip )
håller medThe_teo sa:Det borde vara jävligt nice!kjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
uthängd finns om man är hax00r som jagkjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
ngn snäll person som kan berätta för mej vart ja ska lägga in dom här grabarna?david_v sa:jag har nu gjort ännu ett grabpaket, men vet inte om det är nån idé att lägga upp det?
det är hyffsat likt mitt förra, men med lite nya grabs och finslipade gamla.
octo
reverse-tail
muffingrab
truck
dubble shiffty
PKish nosemute
PKish truenose
dubble japan
shiller
osv.
nån idé att lägga upp eller vore det bara att fylla ut internet med onödigt skräp?
peace.
Detdär är truckdriver tjernobylstyle. En äkta tjernobylska vara under bindningen. helst under bakbindningen.Damnjibber sa:https://www.freeride.se/member/photo.php?id=46728 där harru en tjenobylgrab från The man Tom Wallisch!!!:D:D
har utsträckt i mitt nya paket..kjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
ohh, fett najsmarer sa:har utsträckt i mitt nya paket..kjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
http://img204.imageshack.us/img204/816/screenshot034bc8.png
har även figurerat ut hur man får till så kläderna funkar och det där(syns dock inte på bilden ovan) , men det kommer snart![]()
jo just de haxoor som du,, hmmALXX sa:uthängd finns om man är hax00r som jagkjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
nice men gör gruppering också, så man kan använda den till dubbelflippar å steeze upp på rails..marer sa:har utsträckt i mitt nya paket..kjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
har även figurerat ut hur man får till så kläderna funkar och det där(syns dock inte på bilden ovan) , men det kommer snart![]()
men steeze på rails fixar han inte med en grab och gruppering känns onödigt att använda en grab till det.JagGillarSkidor sa:nice men gör gruppering också, så man kan använda den till dubbelflippar å steeze upp på rails..marer sa:har utsträckt i mitt nya paket..kjell-ner sa:kan ingen prova att göra t.ex. att man grupperar ( när man ska göra dubbel flippar )
nääe gruppering skulle va soft, å man kan ju göra du UPP på rails.a_ahlnas sa:men steeze på rails fixar han inte med en grab och gruppering känns onödigt att använda en grab till det.JagGillarSkidor sa:nice men gör gruppering också, så man kan använda den till dubbelflippar å steeze upp på rails..marer sa:har utsträckt i mitt nya paket..
nej rail stilar e jobbigt ser dumt ut om man ska hålla balansen och de blir typ två olika rail set.JagGillarSkidor sa:nääe gruppering skulle va soft, å man kan ju göra du UPP på rails.a_ahlnas sa:men steeze på rails fixar han inte med en grab och gruppering känns onödigt att använda en grab till det.JagGillarSkidor sa:nice men gör gruppering också, så man kan använda den till dubbelflippar å steeze upp på rails..
sen kan ha nju få fixa lite rail stilar också:P
Dubbel mute.marer sa:okej, panic alarm
posta bilder eller länka på nån fet badass grab som jag ska ta med.. har totalt hjärnsläpp..
marer sa:okej, panic alarm
posta bilder eller länka på nån fet badass grab som jag ska ta med.. har totalt hjärnsläpp..
men man har ju bytt plats på de så alla lär ju trycka olika:P bara tästa dej framReFFe sa:När du lägger upp alla nya saker borde du skriva hur man gör dom också typ z+v osv
smart tänkt, men tittar du på tangentbordet så ser du att det knappast fungerar.JagGillarSkidor sa:eller så tar man dom på de dom början på:
safety- s
phil- p
mute- m
Uncrossed mute- u
Critical- c
japan- j
lou kang- l
nose- n
tail- t
blunt- b
haha lr så har alla som dom vill.:p jag använder samma knappar som du fast criticalJapaner sa:För att göra det hela lättare (Jag vet att det blir svårare för dom som redan tränat ina var man har sina grabs men man vänjer säg)
Låt alla ha sina grabs på samma knappar. Ett förslag:
safety- Z
phil- X
mute- C
Uncrossed mute- V
Critical- B
japan- N
lou kang- M
nose- G
tail- H
blunt- J
Vad säger ni? håller det?
varför funkar de inte?? ja har så...Sjogras sa:smart tänkt, men tittar du på tangentbordet så ser du att det knappast fungerar.JagGillarSkidor sa:eller så tar man dom på de dom början på:
safety- s
phil- p
mute- m
Uncrossed mute- u
Critical- c
japan- j
lou kang- l
nose- n
tail- t
blunt- b