Jibberish / Jibbing Inlägg

Senast ändrad:
ska jag ta bort screaming seamen och dubbel daffyn som jag hade i förra paketet?

tack för bilder föresten.. får se om jag kan göra nån av dem ;)

Senast ändrad:
dubbel tail.. som dubbel nose..

hade vart sjukt cool grab..

annars finns ju uglygrab på båda benen,.. haha jävla ball grab

utsträckt var ju fett snyggt :P men skulle också vilja ha en grupperad skulle se sjukt mycket bättre ut med en dubbel bf canon ball än en dubbel bf helt stel :P sen skulle inte uthängd dubbelbackflip se nå bra ut heller :P

Haha, jag fattar inte vilka knappar som man gör trick på? nån som kan förklara? fattar bara front och backflip och 540 o.s.v. :p

Headfreak sa:
Haha, jag fattar inte vilka knappar som man gör trick på? nån som kan förklara? fattar bara front och backflip och 540 o.s.v. :p
förstår du hur man gör 540 ? :s bara att snurra vidare de, för att corka eller bio så trycker du neråt/uppåt & snett sen släpper du neråt/uppåt knappen, sen måste du corka ut den med neråt eller uppåtpilen. så kan man fortsätta med dubbelflips blalbla HHEEH

ediIT: haha, tricken^^ zxcvbnmfgh har jag mina på. men de kan du ställa in på options!:p

Senast ändrad:
nu orkar jag inte kolla igenom alla sidor, men när jag försöker starta spelet genom länken på skrivbordet så står det "loading.jpg did not load" vad är det för fel.

att den inte laddade loading.jpg?^^

ladda ner spelet på nytt

Det står såhär när jag har installerat Pipeline patchen. Vad ska jag fylla i för att kunna spara det i b3d?

68ml4i1.jpg

nya joibanan ägde ju sönder den gamla... nu kommer man ju perfekt i landningen och snurrar lätt 12a...

men ALXX, hur fixar man uthängd? måste man andvända något speciellt program som när gör de andra grabarna?

mans1 sa:
nu orkar jag inte kolla igenom alla sidor, men när jag försöker starta spelet genom länken på skrivbordet så står det "loading.jpg did not load" vad är det för fel.
de fins typ 10000000 svar på den frågan i detta forum

l0ls, sista hoppet på xgames 07 är större än nya joihoppet, kanske gamla med ! gör 14 på xg 07, inte alls lika lätt på nya joi. tvärtom irl? :>>:>:>:>:D:D:D:D

Snödjup

Tillbaka
Topp