O
OScratchO
Guest
Jibberish / Jibbing Inlägg
vilket va big mama hoppet?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fast på hoppet i mitten släpper jag shift på miten av kickern, se nsläpper jag space längst upp på den lilla vita kanet nlängst upp. då landar jag perfamarer sa:alla hopp är byggda för att man ska släppa space precis på lippen på hoppet
(på hoppen man behöver hålla shift ska man även släppa den knappen samtidigt som space längst upp på kickens kant.)
då landar man perfekt i alla landningar.
de finns två ett i linjen till vänster längst ner stepupet. shift i hela kicken..OScratchO sa:vilket va big mama hoppet?
höger shift.. håll hela vägen på kicken och släpp både space och skiftknappen precis på kanten...Hjalle_S sa:Det sista feta stepupet funkar inte för någon va?
nej, eller iaf på min data funkar de bara på hälften av hoppen, rästen flyger man alldelse för långt å landar platt:Pmarer sa:alla hopp är byggda för att man ska släppa space precis på lippen på hoppet
(på hoppen man behöver hålla shift ska man även släppa den knappen samtidigt som space längst upp på kickens kant.)
haha, du får vinkla upp dataskärmen lite då så det inte blir sån kraftig lutning på backen..artisty sa:nej, eller iaf på min data funkar de bara på hälften av hoppen, rästen flyger man alldelse för långt å landar platt:Pmarer sa:alla hopp är byggda för att man ska släppa space precis på lippen på hoppet
men sjukt nice bana!:D men den är inte klar än va?
verklig hets troget vilket man inte kan säga att freak out är.H-airstyle sa:Freak out?crillssssss sa:crillssssss sa:men jag testade ett jibbspel på en skidmässa i höst som hade typ grafik som ssx men var lite mer verklighets troget nån som vet vad det heter det skulle släppas kring jul o nyår =)
ja kom på men det funkar inte för mig ja har laddat ner allt men de blir ingen ändring på spelet hur ska ja göra för att kunna spela med alla dom hära nya grabarna och shit"?Deespin sa:Ladda ner vad?
du lägger in dom i jibberish mappen?lullees sa:ja kom på men det funkar inte för mig ja har laddat ner allt men de blir ingen ändring på spelet hur ska ja göra för att kunna spela med alla dom hära nya grabarna och shit"?Deespin sa:Ladda ner vad?
vilken jäv** jibberish map kan nån adda mig på msn och förklara lulle-94@hotmail.comDeespin sa:du lägger in dom i jibberish mappen?lullees sa:ja kom på men det funkar inte för mig ja har laddat ner allt men de blir ingen ändring på spelet hur ska ja göra för att kunna spela med alla dom hära nya grabarna och shit"?Deespin sa:Ladda ner vad?
men ja har gort det de funkar ändå inteDeespin sa:`men Mappen Där Du Har Jibberish?!?!?!
Jag vet en kul sak :D en battleship rail :D åsså en box som man hoppar som en steup på å sen en stepdown ner i en naturlig landning :P åsså typ som i Scepan ks level.. en snöbox .. först en stepup å sen en stepdown:Dmarer sa:okej, nu kan ni få testa min lilla ofärdiga bana.. har inte kommit på vad jag ska ha där på slutetappen än med det kommer väll så småningom.
langa gärna bilder på nån sjuk rail eller hopp setup som ni tror skulle vara rolig att ha i den färdiga banan. förhoppningsvis får jag till texturer på den med :P hehe
jag vill passa på att tacka min personliga shäjpare august ahlnäs som har konstruerat de flesta av hoppen i form av mycket detaljerde och pressitions ritade teckningar gjorda i paint. mycket tacksam för det.
download the shit here: http://www.sharebigfile.com/file/171053/marerland-b3d.html
(kom ihåg att hålla shift på kicksen på Big August mama hoppen.)
eder datanörd it eten /marer
Läs i tråden!MattiasR sa:vart lägger man inn dom nya grabarna i vilken mapp?
Dom nya grabarna lägger du bara i jibberish deluxe beta mappen. ingen speciell mapp. se bara till att ta bort den gamla "cross_in6" eller vafan den heter:PMattiasR sa:vart lägger man inn dom nya grabarna i vilken mapp?