Jibberish / Jibbing Inlägg

det sissat hoppet va inge vidare skönt men man hinner åndå en 1440 utan boost i luften
men annars var marerland fett nice!

Senast ändrad:
alla hopp är byggda för att man ska släppa space precis på lippen på hoppet
(på hoppen man behöver hålla shift ska man även släppa den knappen samtidigt som space längst upp på kickens kant.)

då landar man perfekt i alla landningar.

marer sa:
(på hoppen man behöver hålla shift ska man även släppa den knappen samtidigt som space längst upp på kickens kant.)

fast på hoppet i mitten släpper jag shift på miten av kickern, se nsläpper jag space längst upp på den lilla vita kanet nlängst upp. då landar jag perfa

OScratchO sa:
vilket va big mama hoppet?
de finns två ett i linjen till vänster längst ner stepupet. shift i hela kicken..
och ett i linjen till höger näst sista innan cornern..'
Big August mama om jag får be.

finns de ingen haxxare där ute som kan haxxa till de lite så åkarn får en bräda under fötterna? vore sjukt kul att testa, hoppas de kommer i jibberish +

marer sa:

nej, eller iaf på min data funkar de bara på hälften av hoppen, rästen flyger man alldelse för långt å landar platt:P
men sjukt nice bana!:D men den är inte klar än va?

artisty sa:
marer sa:

nej, eller iaf på min data funkar de bara på hälften av hoppen, rästen flyger man alldelse för långt å landar platt:P
men sjukt nice bana!:D men den är inte klar än va?
haha, du får vinkla upp dataskärmen lite då så det inte blir sån kraftig lutning på backen..

nej den är inte klar

finns de ingen som kan fixa så gubben får en snowboard under fötterna ist för skidor? vore ju fett kul å testa!

kontrollera så att det itne finns olika jibberishmappar, en gång hade jag två olika, fick problem på gruind av det nån gång...

kom ihåg att t ex grabpaket MÅSTE heta exakt cross_in6.b3d för att sökvägen ska hitta någonting. detdär sharebigfile lägger ju "sharebigfile" i filnamnet

marer sa:
okej, nu kan ni få testa min lilla ofärdiga bana.. har inte kommit på vad jag ska ha där på slutetappen än med det kommer väll så småningom.

langa gärna bilder på nån sjuk rail eller hopp setup som ni tror skulle vara rolig att ha i den färdiga banan. förhoppningsvis får jag till texturer på den med :P hehe

jag vill passa på att tacka min personliga shäjpare august ahlnäs som har konstruerat de flesta av hoppen i form av mycket detaljerde och pressitions ritade teckningar gjorda i paint. mycket tacksam för det.

download the shit here: http://www.sharebigfile.com/file/171053/marerland-b3d.html

(kom ihåg att hålla shift på kicksen på Big August mama hoppen.)

eder datanörd it eten /marer
Jag vet en kul sak :D en battleship rail :D åsså en box som man hoppar som en steup på å sen en stepdown ner i en naturlig landning :P åsså typ som i Scepan ks level.. en snöbox .. först en stepup å sen en stepdown:D

någon som kan lägga upp marerland på en annan ftp för sharebigfile är sär just nu. går typ inte o ladda ned därifrån. :(

EDIT: Nu funkare bara för att ja skrev detta.. :F

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp