Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Buggar tallteen fortfarande? Ladda upp!!marer sa:http://img47.imageshack.us/img47/3840/screenshot050rs5.png
nu har jag fixat så man kan ha vilken färg på jackan man vill men tishirten samt bandanan stannar ofärgade. sweet
edit: smygbögen toum testkör grabpaketet, konversation på msn.
|| Toum säger:
marer skier are too fat
|| Toum säger:
too fat for me...
V¦N¢ Jetaime Bb säger:
ahah yeah gettho shit me an marer know what we are talking about bahaha
Marcus säger:
haha, you heard
eller hur? Åre vore riktigt grymt.Baudtler sa:Kan inte nån som är grym på att göra banor göra typ kläppen? Vet att den banan skulle bli riktigt kul!
den och bandanan är så gott som buggfria, smoothar riktigt bra i spelet nu.Hjalle_S sa:Buggar tallteen fortfarande? Ladda upp!!marer sa:http://img47.imageshack.us/img47/3840/screenshot050rs5.png
nu har jag fixat så man kan ha vilken färg på jackan man vill men tishirten samt bandanan stannar ofärgade. sweet
|| Toum säger:
marer skier are too fat
|| Toum säger:
too fat for me...
V¦N¢ Jetaime Bb säger:
Marcus säger:
haha, you heard
vi väntar:Pmarer sa:den och bandanan är så gott som buggfria, smoothar riktigt bra i spelet nu.Hjalle_S sa:Buggar tallteen fortfarande? Ladda upp!!marer sa:http://img47.imageshack.us/img47/3840/screenshot050rs5.png
|| Toum säger:
marer skier are too fat
|| Toum säger:
too fat for me...
V¦N¢ Jetaime Bb säger:
Marcus säger:
haha, you heard
ska testa uppdatera lite mer innan jag laddar upp, hehe
kolla igenom trådenralleb sa:hur får man grabs?
ha olika namn på paketenDeespin sa:det funkar visst att ladda ner från den sidan, klarar man inte det ska man inte ha med en dator att göra
waaaz?artisty sa:ha olika namn på paketenDeespin sa:det funkar visst att ladda ner från den sidan, klarar man inte det ska man inte ha med en dator att göra
hade inte så mkt med de du skrev att göra:PDeespin sa:waaaz?artisty sa:ha olika namn på paketenDeespin sa:det funkar visst att ladda ner från den sidan, klarar man inte det ska man inte ha med en dator att göra
ah ok..kanske går att skriva ner brevid vad de är för packDeespin sa:Jag jag gjorde så att den automatiskt slumpar fram en siffra och lägger in i början av filnamnet så att 2 filer inte får samma namn
läs igenom trådenBuster_91 sa:vart lägger man in nya kläderna? och så fattar ingenting kan ingen skriva typ en guid?
ersätt bara dom gamla kläderna med dom nya.Buster_91 sa:vart sparar man alal kläder och sånt?
marer sa:ladda ner talltee,bandana gubben här! UPPDATERAD
okej, detta är en liten testversion gjord av mig i 3dsmax. fortfarande lite buggig men det kommer förmodligen en uppgradering snart :P
inställningar som måste göras:
1.välj en skidåkare med ofärgad lins (kommer bli rosa i spelet)
2. måste använda puffyjacket, (kommer bli svart i spelet) färgen ni väljer på puffyjacketen kommer att bli färgen på bandanan och tishirten som sticker ut i spelet.
3. använd mössan med skärm och öronlappar, eller mössan med öronlappar, för att få custom mössa i spelet.
4. välj de vanliga byxorna (ej camo)
önskas andra färger på jackan får ni vända er till mig, eftersom detta bara är beta version än så länge.
/marer eder datanörd och miniräkshäker
UPPDATE
mycket smudare bandana och uthängande t-shirt, inga bugs! följ fortfarande instruktionerna ovan
download --> http://www.mediafire.com/?2sencmxdhtw
haha det som jag inte fattar bland annat :PBuster_91 sa:vad menar han med ofärgad lins?
vit lr
Grå tror jaBuster_91 sa:vad menar han med ofärgad lins?
vit lr
fattar ingengting av det där liksom jag får det inte att funka jag sparar den där grejjen i charakter grejjen väljer typ jon olsson med ingen färg på linsen och allt sånt men får de inte att funka vad ska jag göra mer?E_Rockner sa:marer sa:ladda ner talltee,bandana gubben här! UPPDATERAD
okej, detta är en liten testversion gjord av mig i 3dsmax. fortfarande lite buggig men det kommer förmodligen en uppgradering snart :P
inställningar som måste göras:
1.välj en skidåkare med ofärgad lins (kommer bli rosa i spelet)
2. måste använda puffyjacket, (kommer bli svart i spelet) färgen ni väljer på puffyjacketen kommer att bli färgen på bandanan och tishirten som sticker ut i spelet.
3. använd mössan med skärm och öronlappar, eller mössan med öronlappar, för att få custom mössa i spelet.
4. välj de vanliga byxorna (ej camo)
önskas andra färger på jackan får ni vända er till mig, eftersom detta bara är beta version än så länge.
/marer eder datanörd och miniräkshäker
UPPDATE
mycket smudare bandana och uthängande t-shirt, inga bugs! följ fortfarande instruktionerna ovan
download --> http://www.mediafire.com/?2sencmxdhtw