Jibberish / Jibbing Inlägg

news för todayo, toum har gudsförklarat sig själv och dragit sig ut till ett kloster i skogen där han lever på harsyra och diverse rötter.

kan ibland, när han inte gör smygande svanen, ses naken med en fiol i diverse franska vattenfal
117696322846e2df1249c6b.jpg

Asså vad fan händer.. Jävla franska skitstövlar som inte ens nära kan hålla en deadline. sen att dom säger en ny som dom inte håller och en ny och en ny och en ny

LRG packetet e ju en rar fil , men ja kan inte öppna den? vad gör ja g för fel? , när ja dubbelklickar på den så står de : filen kan inte öppnas!!. hjälp mig!

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Grabarna till jibberish väll ok men skidorna blir så sjukt långa, och kläderna kan ju inte bli fulare..

asså hur ska jag göra när jag tar ner grabs från grabs.se.nu? jag sparar som alla filer och b3d men det funkar ändå inte cross_in6 did not load

v-larsson sa:
asså hur ska jag göra när jag tar ner grabs från grabs.se.nu? jag sparar som alla filer och b3d men det funkar ändå inte cross_in6 did not load
Ja händer samma sak för mig hur gör man jag lägger in dom i jibberish mappen ska man ta bort orginall grabarna ???? heller förklara hur gör man blir tokig om jag inte får gtabanra att funka :P

ja men då står det cross_in6.b3d error förklara hur man gör

måste jag ha winrar ???

Senast ändrad:
fattar inte varför jag inte kan öppna grabsen i winrar för att det inte stöds eller att vfilen är skadad. helt sjukt vad jag blri irreterad på detta.

Israelsson sa:
hur fan blev det med jibbin+ nu ?
jibbin+ är en myt allt som har med detta jävla spelet är sledet. när jag satt på mitt sommarjobb i sommras skulle det komma ut efter att blivit försenat i ca 1,5 år så dom jävla fransbröden kan ta sej i pastejköket och dra åt helvete med sitt jibbinplus, hoppas deras sponsorer drar sig ur med.

v-larsson sa:
Israelsson sa:
jibbin+ är en myt allt som har med detta jävla spelet är sledet. när jag satt på mitt sommarjobb i sommras skulle det komma ut efter att blivit försenat i ca 1,5 år så dom jävla fransbröden kan ta sej i pastejköket och dra åt helvete med sitt jibbinplus, hoppas deras sponsorer drar sig ur med.
word

sears sa:
v-larsson sa:
Israelsson sa:
word
dom som gör spelet kan fan inte skylla längre på att dom också har liv.. sätt inte ut ett datum dom inte klarar av.

a_ahlnas sa:
sears sa:
v-larsson sa:
word
dom som gör spelet kan fan inte skylla längre på att dom också har liv.. sätt inte ut ett datum dom inte klarar av.
dåliga häkers säger jag.

Jens_F sa:
v-larsson sa:
Ja händer samma sak för mig hur gör man jag lägger in dom i jibberish mappen ska man ta bort orginall grabarna ???? heller förklara hur gör man blir tokig om jag inte får gtabanra att funka :P
Gör nya mappar så ska det funka

Tillbaka
Topp