SMagnusson
Ny medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
Kan någon hjälpa mig med hur man installerar grab paket?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du tar bort eller döper om den gammla grab paketet alltså cross_in6.b3d sen lägger du in det nya och döper om det nya till cross_in6.b3d !SMagnusson sa:Kan någon hjälpa mig med hur man installerar grab paket?
host altså.. du tar bort cross_in6.b3d filen i jibberish mappen. sen lägger du in det paketet du laddade ner i jibberissh mappen å döper filen till cross_in6.b3dA_N_D_R_E sa:du tar bort eller döper om den gammla grab paketet alltså cross_in6.b3d sen lägger du in det nya och döper om det nya till cross_in6.b3d !SMagnusson sa:Kan någon hjälpa mig med hur man installerar grab paket?
Du får leta runt härhalfleif sa:vars finns det nån bra länk att ladda ner spelet på just nu. har letat lite men har ej hittat.
den funkar för mej!JagGillarSkidor sa:funkar ju inte!
men du måste va inloggad på forum delen på jibbin innan du trycker på länken annars fubnkar de inte!Mangeeeee sa:The topic or post you requested does not exist![]()
jepp!JagGillarSkidor sa:
ingen av gubbarna där nere vill se ditt fula trick verkar det somJagGillarSkidor sa:
Joorå!:ofc-my-horse sa:ingen av gubbarna där nere vill se ditt fula trick verkar det somJagGillarSkidor sa:
photoshop job;Dofc-my-horse sa:nice paintjob. nån som vet hur det går med jib2? med någon syftar ja mest på marer. man har ju hört så många rykten men hur ligger det verkligen till? sitter vid en maclaptop om dom säger ju att d ska komma till mac så ja kan knappt vänta mer..
Google sketchup figurer även..JagGillarSkidor sa:photoshop job;Dofc-my-horse sa:nice paintjob. nån som vet hur det går med jib2? med någon syftar ja mest på marer. man har ju hört så många rykten men hur ligger det verkligen till? sitter vid en maclaptop om dom säger ju att d ska komma till mac så ja kan knappt vänta mer..
jib2 kommer nog oom nåra år men jibbin+ måste bara komma i år.. fasst de skulle igentligen ha kommit i maj i år.:/
va jag har läst på jibbin + så skulle dom försöka få de att funka till mac.JagGillarSkidor sa:ingen aning:S the fucking gamemakers won't tell us anything
men de iaf inte samma.
va jag har läst på jibbin + så skulle dom försöka få de att funka till mac.ofc-my-horse sa:haha nu är vi här igen. "kommer nog om når år". ja vill ha fasta fakta! :D men de kanske inte är en jvel som vet när d kommer så d kanske är dumt att säga. men är inte jibbin+ och jib2 samma sak då? om nej, kommer jibbin+ till mac?
ja men ja gjorde om bilden i photoshop!Hogizz sa:Google sketchup figurer även..JagGillarSkidor sa:photoshop job;Dofc-my-horse sa:nice paintjob. nån som vet hur det går med jib2? med någon syftar ja mest på marer. man har ju hört så många rykten men hur ligger det verkligen till? sitter vid en maclaptop om dom säger ju att d ska komma till mac så ja kan knappt vänta mer..
jib2 kommer nog oom nåra år men jibbin+ måste bara komma i år.. fasst de skulle igentligen ha kommit i maj i år.:/![]()
Ang. jibberish/jibbin/spelet-som-aldrig-kommer-komma är ju bara ett stort skämt :>
nee du stavar me cJibberisch sa:Faan ett tag trodde jag att ni diskuterade mej.
att de kanske ska de ja.. men då kommer vi ju få vänta 2-3 år tills_ahlen sa:va jag har läst på jibbin + så skulle dom försöka få de att funka till mac.ofc-my-horse sa:haha nu är vi här igen. "kommer nog om når år". ja vill ha fasta fakta! :D men de kanske inte är en jvel som vet när d kommer så d kanske är dumt att säga. men är inte jibbin+ och jib2 samma sak då? om nej, kommer jibbin+ till mac?
ja det var ju oväntat ..marer sa:killen som en gång jobbade på jibb 2.0 har lagt ner hela det projectet nu, jibbin + är klart men det är toum som är så inihelvete seg och aldrig lancerar det, vilket i sin tur leder till att levelmakersen har tappat förtroendet för honom och har slutat 3dmaxa nu.
btw, jibbin + funkar inte till mac, och jibb 2.0 som skulle funkat till mac kommer inte att komma ut,
källa: insider jobb.