Jibberish / Jibbing Inlägg

hej hej har ett litet problem ttyp.. kan inte läga till grab paket banor eller kläder. vet inte vrf :S kan ngn hjälpa ?

hejhej har lärt mej allt det där nu.. tror jag . men när jag byter kläder så är det bara täkisarna som får färgen och jackan blir gul har försökt fixa men fattar inte hur... HEEEELP ME

hejhej har lärt mej allt det där nu.. tror jag . men när jag byter kläder så är det bara täkisarna som får färgen och jackan blir gul har försökt fixa men fattar inte hur... HEEEELP ME

bracke_slopestyle sa:
en sak till, hur gör man de avancerade grabsen typ nose?? kan bara göra safety, phil, mute och uncrossed mute, hur gör jag??
du går in på options och på controls väljer du vilken tangfent du ska använda för att graba så

Setermannen sa:
M-Svanberg sa:
Hur lägger man in skidor?? och hur kan man köra utan stavar?!
Skidor gör du bara så att du går in på hemsidan, sparar de skidor du vill ha i Skis. Spara de som Custom 1,2 eller 3.
För att köra nopolat måste du ha ett sånt grabpack.
måste inte spara för custom 1,2 o 3 bara..funkar med alla skider ju bara du har samma namn ^^

SkoGsvilden sa:
seaflowah sa:
mWiklund sa:
när jag har intallerat spelet och går in från menyn då står det: loading.jpg did not load
vad ska jag gö?!?!?!?
Kolla om du har "loading.jpg" i jibbin mappen och att den är rätt stavad.
Hej! har laddat ner jibberish deluxe men har det här felet fast jag har ingen "loading.jpg" i jibberish mappen =/ vad ska jag göra? MVH Olle edit: har fixat det nu men istället så när han laddar för att börja spela så kommer en liten ruta upp och det står gridMetal tror jag iallafall nått i den stilen och sen när man trycker ok så kryssar han (datorn =P ) ner spelet =( vad äre för fel nån som vet? // Olle
Äre nån som vet det eller? // Olle

Mangeeeee sa:
Setermannen sa:
M-Svanberg sa:
Hur lägger man in skidor?? och hur kan man köra utan stavar?!
Skidor gör du bara så att du går in på hemsidan, sparar de skidor du vill ha i Skis. Spara de som Custom 1,2 eller 3.
måste inte spara för custom 1,2 o 3 bara..funkar med alla skider ju bara du har samma namn ^^
alltså hur ska jag göra? Jag sparar skidorna till mina bilder sen klipper jag ut skidorna och klistrar in dom i mappen skis men sen då?? när dom ligegr där inne tillsammans med thruster och custom 1, 2, 3 osv. vad gör jag då?? dom har ju ett annat namn ska man ändra det eller nåt? snälla svara!

SkoGsvilden sa:
SkoGsvilden sa:
seaflowah sa:
Kolla om du har "loading.jpg" i jibbin mappen och att den är rätt stavad.
Hej! har laddat ner jibberish deluxe men har det här felet fast jag har ingen "loading.jpg" i jibberish mappen =/ vad ska jag göra? MVH Olle edit: har fixat det nu men istället så när han laddar för att börja spela så kommer en liten ruta upp och det står gridMetal tror jag iallafall nått i den stilen och sen när man trycker ok så kryssar han (datorn =P ) ner spelet =( vad äre för fel nån som vet? // Olle
Äre nån som vet det eller? // Olle
De ble så för mej och jag gick bara in på games (där jag sparat det) och klickade på det, typ

asså jag får ingen sån här skis mapp eller clotes mapp eller nått, jag får inte ens en jibberish mapp jag får bara en installera- mapp, så jag måste installera om varje gång jag ska spela, och så kan jag inte lägga in grabs eller nått... hur ska jag göra??

EDIT: fixat! laddade ned jibbin+ istället (den heter jibbin av nån anledning)

Senast ändrad:
M-Svanberg sa:
Mangeeeee sa:
Setermannen sa:
alltså hur ska jag göra? Jag sparar skidorna till mina bilder sen klipper jag ut skidorna och klistrar in dom i mappen skis men sen då?? när dom ligegr där inne tillsammans med thruster och custom 1, 2, 3 osv. vad gör jag då?? dom har ju ett annat namn ska man ändra det eller nåt? snälla svara!
Nej du ska INTE spara de till mina bilder. Du ska lägga de i skis mappen i Jibbin+ eller Jibberish Deluxe eller va du nu har. alltså bara spara till skismappen.

Setermannen sa:
M-Svanberg sa:
Mangeeeee sa:
Nej du ska INTE spara de till mina bilder. Du ska lägga de i skis mappen i Jibbin+ eller Jibberish Deluxe eller va du nu har. alltså bara spara till skismappen.
japp det går att spara till mina bilder först och sen klippa ut dom och klistra in dom i ski mappen. men man var tvungen att ändra namnet. har fått till det nu.

207ouuh.jpg

2im40b9.jpg

gjorde ett Celtics linne lite fort :D

2411ffs.jpg

hehe enjoy

Senast ändrad:
Japaner sa:
De e ett grab paket som en på jibbinforumet gjort, kan länka till de här

http://www.megaupload.com/?d=Z74ZSBGC // de e MED poles

http://www.megaupload.com/fr/?d=WZCCDEFD // de e UTAN poles.

för att få allting snyggt med benen till skiisen måste man ha camobyxorna :S men de blir fett iaf.

enjoy peace out

Tillbaka
Topp