PhilClanDen
Ny medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
mkt spelande = liten verkstad ! : D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Testa starta skiten från mappen med allt.bracke_slopestyle sa:mitt typ pajar, det står Error! loading.jpg did not load!
Vad bör göras? nån som vet??
Tack! det funkade =DHogizz sa:Testa starta skiten från mappen med allt.bracke_slopestyle sa:mitt typ pajar, det står Error! loading.jpg did not load!
Vad bör göras? nån som vet??
Alltså inte från genvägen, brukar funka.
du måste ladda ner grabpaket, vilket du hittar i denna trådbracke_slopestyle sa:en sak till, hur gör man de avancerade grabsen typ nose?? kan bara göra safety, phil, mute och uncrossed mute, hur gör jag??
du går in på options och på controls väljer du vilken tangfent du ska använda för att graba såbracke_slopestyle sa:en sak till, hur gör man de avancerade grabsen typ nose?? kan bara göra safety, phil, mute och uncrossed mute, hur gör jag??
Skidor gör du bara så att du går in på hemsidan, sparar de skidor du vill ha i Skis. Spara de som Custom 1,2 eller 3.M-Svanberg sa:Hur lägger man in skidor?? och hur kan man köra utan stavar?!
måste inte spara för custom 1,2 o 3 bara..funkar med alla skider ju bara du har samma namn ^^Setermannen sa:Skidor gör du bara så att du går in på hemsidan, sparar de skidor du vill ha i Skis. Spara de som Custom 1,2 eller 3.M-Svanberg sa:Hur lägger man in skidor?? och hur kan man köra utan stavar?!
För att köra nopolat måste du ha ett sånt grabpack.
Äre nån som vet det eller? // OlleSkoGsvilden sa:Hej! har laddat ner jibberish deluxe men har det här felet fast jag har ingen "loading.jpg" i jibberish mappen =/ vad ska jag göra? MVH Olle edit: har fixat det nu men istället så när han laddar för att börja spela så kommer en liten ruta upp och det står gridMetal tror jag iallafall nått i den stilen och sen när man trycker ok så kryssar han (datorn =P ) ner spelet =( vad äre för fel nån som vet? // Olleseaflowah sa:Kolla om du har "loading.jpg" i jibbin mappen och att den är rätt stavad.mWiklund sa:när jag har intallerat spelet och går in från menyn då står det: loading.jpg did not load
vad ska jag gö?!?!?!?
alltså hur ska jag göra? Jag sparar skidorna till mina bilder sen klipper jag ut skidorna och klistrar in dom i mappen skis men sen då?? när dom ligegr där inne tillsammans med thruster och custom 1, 2, 3 osv. vad gör jag då?? dom har ju ett annat namn ska man ändra det eller nåt? snälla svara!Mangeeeee sa:måste inte spara för custom 1,2 o 3 bara..funkar med alla skider ju bara du har samma namn ^^Setermannen sa:Skidor gör du bara så att du går in på hemsidan, sparar de skidor du vill ha i Skis. Spara de som Custom 1,2 eller 3.M-Svanberg sa:Hur lägger man in skidor?? och hur kan man köra utan stavar?!
De ble så för mej och jag gick bara in på games (där jag sparat det) och klickade på det, typSkoGsvilden sa:Äre nån som vet det eller? // OlleSkoGsvilden sa:Hej! har laddat ner jibberish deluxe men har det här felet fast jag har ingen "loading.jpg" i jibberish mappen =/ vad ska jag göra? MVH Olle edit: har fixat det nu men istället så när han laddar för att börja spela så kommer en liten ruta upp och det står gridMetal tror jag iallafall nått i den stilen och sen när man trycker ok så kryssar han (datorn =P ) ner spelet =( vad äre för fel nån som vet? // Olleseaflowah sa:Kolla om du har "loading.jpg" i jibbin mappen och att den är rätt stavad.
det finns hur många som helst i forumet!!!! leta!bracke_slopestyle sa:GRABPAKET!!! snälla! har bara tråkiga grabs...
Nej du ska INTE spara de till mina bilder. Du ska lägga de i skis mappen i Jibbin+ eller Jibberish Deluxe eller va du nu har. alltså bara spara till skismappen.M-Svanberg sa:alltså hur ska jag göra? Jag sparar skidorna till mina bilder sen klipper jag ut skidorna och klistrar in dom i mappen skis men sen då?? när dom ligegr där inne tillsammans med thruster och custom 1, 2, 3 osv. vad gör jag då?? dom har ju ett annat namn ska man ändra det eller nåt? snälla svara!Mangeeeee sa:måste inte spara för custom 1,2 o 3 bara..funkar med alla skider ju bara du har samma namn ^^Setermannen sa:Skidor gör du bara så att du går in på hemsidan, sparar de skidor du vill ha i Skis. Spara de som Custom 1,2 eller 3.
japp det går att spara till mina bilder först och sen klippa ut dom och klistra in dom i ski mappen. men man var tvungen att ändra namnet. har fått till det nu.Setermannen sa:Nej du ska INTE spara de till mina bilder. Du ska lägga de i skis mappen i Jibbin+ eller Jibberish Deluxe eller va du nu har. alltså bara spara till skismappen.M-Svanberg sa:alltså hur ska jag göra? Jag sparar skidorna till mina bilder sen klipper jag ut skidorna och klistrar in dom i mappen skis men sen då?? när dom ligegr där inne tillsammans med thruster och custom 1, 2, 3 osv. vad gör jag då?? dom har ju ett annat namn ska man ändra det eller nåt? snälla svara!Mangeeeee sa:måste inte spara för custom 1,2 o 3 bara..funkar med alla skider ju bara du har samma namn ^^
ändra upplösningen på graphics typarvid-o sa:Hur spelar man i fullskärm?
Sätt windowed på noarvid-o sa:Hur spelar man i fullskärm?
Jibbingame.comshred sa:vart kan jag ladda ner de här spelet ?
när jag går in på doms hemsida så verkar den vara avstängd? har ni ingen annan sida man kan ladda hem den från? /Marcussears sa:Jibbingame.comshred sa:vart kan jag ladda ner de här spelet ?
where'd you got your headphones?ahlmark sa:http://i27.tinypic.com/207ouuh.jpg
http://i26.tinypic.com/2im40b9.jpg
gjorde ett Celtics linne lite fort :D
http://i29.tinypic.com/2411ffs.jpg
hehe enjoy
De e ett grab paket som en på jibbinforumet gjort, kan länka till de härJapaner sa:where'd you got your headphones?ahlmark sa:http://i27.tinypic.com/207ouuh.jpg
http://i26.tinypic.com/2im40b9.jpg
gjorde ett Celtics linne lite fort :D
http://i29.tinypic.com/2411ffs.jpg
hehe enjoy