M
macke13
Guest
Jibberish / Jibbing Inlägg
ja undrar hur man fixar jackor å byxor till spelet? när ja sparar en jacka i charachter mappen så händer ingenting?SKICKA GÄRNA SOM FR-MAIL EFTERSOM FORUMET E PROFULLT
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ladda ner jibbin+! mycket roligare!StarcK sa:När jag ska starta kommer det bara fram : Error! No 3d graphics mode is present. Hur fixar jag detta?
Du har förmodligen inga banor i din jibberish-mapp. kolla det, eller tanka ner det igen. då ska det nog funka.StarcK sa:När jag ska starta kommer det bara fram : Error! No 3d graphics mode is present. Hur fixar jag detta?
Av: MathiasWiklund Online | 2008-11-06 19:40 Redigera CiteraMEstenberg sa:Hur installerar man ett grabpack??
Du lägger cross_in6 i huvud mappenGreede sa:det står: the file is coruppt........lr nåt liknanade
Lägg märke till att jag postade inlägget innan Valthos nya pack kom ut...Stepup sa:det finns visst grabpack där man kan göra butters. Kolla valtho2Setermaan sa:Då måste du ändra hela scriptskiten. Samma anledning som ingen har gjort riktiga butters.A_N_D_R_E sa:kan ingen försöka fixa så att man kan snurra as snabbt på detta spel :P så typ man kan göra sw14 utan att fuska å overshoota typ hela banan :P
skulle vart kul :D
säkert skit svårt :P:P
skriv in koden däruppe till höger om "Megaupload" och tryck på download. Sedan väntar du i ca 35 sekunder som räknas ner där nere. när den tiden har gått kommer det fram en downloadknapp som du då trycker på för att ladda ner.zeb sa:aså fattar inte det här med ner laddning av garbpack från den hära sidan http://www.megaupload.com/?d=3UUCMT1X måste man ladda ner programet för att ladda ner eller?
viken kod? url?yeah sa:skriv in koden däruppe till höger om "Megaupload" och tryck på download. Sedan väntar du i ca 35 sekunder som räknas ner där nere. när den tiden har gått kommer det fram en downloadknapp som du då trycker på för att ladda ner.zeb sa:aså fattar inte det här med ner laddning av garbpack från den hära sidan http://www.megaupload.com/?d=3UUCMT1X måste man ladda ner programet för att ladda ner eller?
Nej det ska stå typ 3 bokstäver. Ex; SDHzeb sa:viken kod? url?yeah sa:skriv in koden däruppe till höger om "Megaupload" och tryck på download. Sedan väntar du i ca 35 sekunder som räknas ner där nere. när den tiden har gått kommer det fram en downloadknapp som du då trycker på för att ladda ner.zeb sa:aså fattar inte det här med ner laddning av garbpack från den hära sidan http://www.megaupload.com/?d=3UUCMT1X måste man ladda ner programet för att ladda ner eller?
Man skaffar 3ds max sen går man in på www.skigamemaker.com eller va de nu e oså laddar man ner orignalpacket och mekar med det. samma med banorna.HENRIKSS0N sa:hur gör man grabpaks?? och baNor ???
ja, jag har letat och letat men har inte hittit något så jag listade ut de sj.....Stepup sa:Har du ens läst en ända sida? Det finns ungefär 1000 sar på din fråga om du letar lite