Jibberish / Jibbing Inlägg

ja undrar hur man fixar jackor å byxor till spelet? när ja sparar en jacka i charachter mappen så händer ingenting?SKICKA GÄRNA SOM FR-MAIL EFTERSOM FORUMET E PROFULLT

spara dom i samma namn som dom gamla? om du har ett grabpack med typ talltee osv måste du spara den på downjacket eller camo jacket beroede på vilket grabpack du har.

lättaste sättet är väll att först ladda ner ngt grabpack t.e.x valtho2 (som du kan hitta på costum forumet på jibbingame.com/forum) sen drar du bara filen till cross_in6.b3d till jibbin+ mappen sen allt annat till character mappen så kan du ju redigera det.

Nu är det så att jag harb laddat ner jibberish spelet och har tänkt att köra det men när jag startar det så står det loading.jpg not found. Jag har läst i forumet och har försökt att följa instruktionerna, men det funkar inte än då. Nån skrev att man skulle lägga loading.jpg i Jibbin mappen men var finns den? Hur ska jag göra?

Nu har jag laddat ner "ValTho2" men hur ska jag göra sen?!?!?

EDIT: vet hur man gör nu, och för alla som undrar så tar man cross_in6 (tror jag den heter) och drar den till jibbin+ mappen(huvudmappen) och då kmr en ruta där de står" vill du ersätta cross_in6 blaba blaaaa" sen trycker man på ja/yes 8)

Senast ändrad:
Tjabba!

När jag startar Jibbin+ och Jibberish så kommer en ruta upp med texten : Error! No 3d graphics mode is present.

En del säger att man ska ändra nått i kontrollpanelen och andra säger att det är banorna, jag har massa banor.

Vad ska jag göra? och Hur? vore schysst med lite svar. / ERIK

MEstenberg sa:
Hur installerar man ett grabpack??
Av: MathiasWiklund Online | 2008-11-06 19:40 Redigera Citera

Nu har jag laddat ner "ValTho2" men hur ska jag göra sen?!?!?

EDIT: vet hur man gör nu, och för alla som undrar så tar man cross_in6 (tror jag den heter) och drar den till jibbin+ mappen(huvudmappen) och då kmr en ruta där de står" vill du ersätta cross_in6 blaba blaaaa" sen trycker man på ja/yes 8)

Jag har ngra frågor om det vanilga jibbin spelet(inte deluxe beta):
1.Jag laddar in kläder genom att spara en jacka som man ´ska göra(dvs sparar över dom vanliga jackorna å byxorna) i lodgen ser dom ut som dom ska men när jag startar så blir dom som dom är orginal,det gäller även camo jackan,varför?
2.Jag har fått en uppfatning om att man kan ladda in bandanas å nya hanskar genom att ladda in grabpacks,hur?
3.Allt fungerar perfekt i jibbin deluxe men inte i vanliga varför?
SKRIV INTE ATT JAG SKA KOLLA I JIBBINS FORUM JAG HAR KOLLAT DÄR OCH JAG FATTAR INTE NÅT!

Stepup sa:
Setermaan sa:
A_N_D_R_E sa:
kan ingen försöka fixa så att man kan snurra as snabbt på detta spel :P så typ man kan göra sw14 utan att fuska å overshoota typ hela banan :P

skulle vart kul :D

säkert skit svårt :P:P
Då måste du ändra hela scriptskiten. Samma anledning som ingen har gjort riktiga butters.
det finns visst grabpack där man kan göra butters. Kolla valtho2
Lägg märke till att jag postade inlägget innan Valthos nya pack kom ut...

zeb sa:
aså fattar inte det här med ner laddning av garbpack från den hära sidan http://www.megaupload.com/?d=3UUCMT1X måste man ladda ner programet för att ladda ner eller?
skriv in koden däruppe till höger om "Megaupload" och tryck på download. Sedan väntar du i ca 35 sekunder som räknas ner där nere. när den tiden har gått kommer det fram en downloadknapp som du då trycker på för att ladda ner.

yeah sa:
zeb sa:
aså fattar inte det här med ner laddning av garbpack från den hära sidan http://www.megaupload.com/?d=3UUCMT1X måste man ladda ner programet för att ladda ner eller?
skriv in koden däruppe till höger om "Megaupload" och tryck på download. Sedan väntar du i ca 35 sekunder som räknas ner där nere. när den tiden har gått kommer det fram en downloadknapp som du då trycker på för att ladda ner.
viken kod? url?

zeb sa:
yeah sa:
zeb sa:
viken kod? url?
Nej det ska stå typ 3 bokstäver. Ex; SDH
Sen finns det en ruta bredvid där skriver du in "SDH" och väntar. sen kommer en länk upp med Download Now. Efter det lägger du "grabpacket" som heter "cross_in6.b3d i huvudmappen och ersätter den som redan ligger där. Voila

Har du ens läst en ända sida? Det finns ungefär 1000 sar på din fråga om du letar lite

Snödjup

Tillbaka
Topp