Jibberish / Jibbing Inlägg

Ollesson sa:
Hur fixar man custom clothes på det här spelet.
så man t.ex kan köra med salomon g-suit?
Du laddar bara ner de på www.jibbingame.com så går du in på forumet och trycker på customs sen kollar du bara listan där efter massa roliga kläder så lägger du in de i jibbin+ mappen på "Character" !

man går in på character sen finns de en symaskin långt till höger, he musen till höger i bild så snurrar rummet.

HAALLLOOO ALLA HACKERSS!!!
NU är ja ute på sökning efter max filen till "steeze pack 2.0" !!!!!!!!!!!
Om någon vet VART ja kan få tag på den elr vem som har gjort de så måste du skriva de i min gb!!
Boyyaahh

får inte till steeze pack, självklart har jag ladda ner det och packa upp de osv. men det funkar endå inte. funderar om felet är att jag har vista, någon annan med samma problem eller som kan hjälpa mig ?

Tjenare!
När jag försöker lägga in kläder i Character eller skidor i Skis så lägger filerna sig där men det funkar inte att använda dem i spelet, hur gör jag för att fixa kläder, skidor , bandanas mm?

FreeRadicals sa:
Tjenare!
När jag försöker lägga in kläder i Character eller skidor i Skis så lägger filerna sig där men det funkar inte att använda dem i spelet, hur gör jag för att fixa kläder, skidor , bandanas mm?
Prova att lägga alla kläder och grejer direkt i själv jibbin+ mappen brukar funka för en del |FEST|

Ost sa:
FreeRadicals sa:
Tjenare!
Prova att lägga alla kläder och grejer direkt i själv jibbin+ mappen brukar funka för en del |FEST|
Finns det nåt nice klädpack du kan länka? typ gangster :)

FreeRadicals sa:
Ost sa:
FreeRadicals sa:
Tjenare!
Finns det nåt nice klädpack du kan länka? typ gangster :)
Gå in på forumet på jibbingame.com där finns det allt från jiberish till edoggohoodies.

niklaslindstrom sa:
får inte till steeze pack, självklart har jag ladda ner det och packa upp de osv. men det funkar endå inte. funderar om felet är att jag har vista, någon annan med samma problem eller som kan hjälpa mig ?
Jag har vista och allt fungerar hur bra som helst

HJÄLP! när jag ska lägga in nya kläder på gubben så händer det inget utan jackan och byxorna blir bara vita när jag tar upp spelet och ska spela!:( hjälp!

f3lix sa:
HJÄLP! när jag ska lägga in nya kläder på gubben så händer det inget utan jackan och byxorna blir bara vita när jag tar upp spelet och ska spela!:( hjälp!

När jag ska starta spelet så står det "no 3d graphics mode is present", vad är felet? Har jag installerat fel? Är grafik kortet för dåligt? snäll hjälp.

geniusen sa:
När jag ska starta spelet så står det "no 3d graphics mode is present", vad är felet? Har jag installerat fel? Är grafik kortet för dåligt? snäll hjälp.
Testa gå in i jibberish mappen och starta det därifrån. Då funkar det för mig iaf när det blir sådär haha.

Tillbaka
Topp