D
Deleted member 75465
Guest
Jibberish / Jibbing Inlägg
kan någon lägga ut mappen med valtho 2
snälla
snälla
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Va är de som inte funkar då?Gurra sa:Får det inte att funkar någon som vet felet?
Du laddar bara ner de på www.jibbingame.com så går du in på forumet och trycker på customs sen kollar du bara listan där efter massa roliga kläder så lägger du in de i jibbin+ mappen på "Character" !Ollesson sa:Hur fixar man custom clothes på det här spelet.
så man t.ex kan köra med salomon g-suit?
Det är ju bara å måla om dom i paint!Japaner sa:bandanan och tallteen ändrar färg när du ändrar färg på jackan på nåt pack vet jag. annars går det nog inte..
Prova att lägga alla kläder och grejer direkt i själv jibbin+ mappen brukar funka för en del |FEST|FreeRadicals sa:Tjenare!
När jag försöker lägga in kläder i Character eller skidor i Skis så lägger filerna sig där men det funkar inte att använda dem i spelet, hur gör jag för att fixa kläder, skidor , bandanas mm?
Finns det nåt nice klädpack du kan länka? typ gangsterOst sa:Prova att lägga alla kläder och grejer direkt i själv jibbin+ mappen brukar funka för en del |FEST|FreeRadicals sa:Tjenare!
När jag försöker lägga in kläder i Character eller skidor i Skis så lägger filerna sig där men det funkar inte att använda dem i spelet, hur gör jag för att fixa kläder, skidor , bandanas mm?
Gå in på forumet på jibbingame.com där finns det allt från jiberish till edoggohoodies.FreeRadicals sa:Finns det nåt nice klädpack du kan länka? typ gangsterOst sa:Prova att lägga alla kläder och grejer direkt i själv jibbin+ mappen brukar funka för en del |FEST|FreeRadicals sa:Tjenare!
När jag försöker lägga in kläder i Character eller skidor i Skis så lägger filerna sig där men det funkar inte att använda dem i spelet, hur gör jag för att fixa kläder, skidor , bandanas mm?![]()
Jag har vista och allt fungerar hur bra som helstniklaslindstrom sa:får inte till steeze pack, självklart har jag ladda ner det och packa upp de osv. men det funkar endå inte. funderar om felet är att jag har vista, någon annan med samma problem eller som kan hjälpa mig ?
starta jibbin å sen går du in på character setup å ändrar till dom vanliga byxorna(alltså dom utan mönster på).TheFibretech sa:hur jag än gör och vad jag har för olika kläder så har jag alltid hur tajta brallor som hälst! hur fixar man det?!
Prova att lägga alla kläder och grejer direkt i själv jibbin+ mappen brukar funka för en del |FEST|f3lix sa:HJÄLP! när jag ska lägga in nya kläder på gubben så händer det inget utan jackan och byxorna blir bara vita när jag tar upp spelet och ska spela!hjälp!
Testa gå in i jibberish mappen och starta det därifrån. Då funkar det för mig iaf när det blir sådär haha.geniusen sa:När jag ska starta spelet så står det "no 3d graphics mode is present", vad är felet? Har jag installerat fel? Är grafik kortet för dåligt? snäll hjälp.