Jon OLsson-DJ flip

Scherlin

Ny medlem
Jon OLsson-DJ flip
Jon olsson har kommit på en ny dubbel flip i park city!!
han kallar den för DJ flip för att det är en dubbel jon flip alltså han har ju gjort despin 9 sen hur många års sen som helst och nu de sista året har han ju nästan bara gjort rodeo 540
och så tänkte jon varför kan inte jag lägga ihop dom till en enda flip...han provade på vatten hopp och de gick bra och så nu i veckan provade han alltså på snö..han gjorde både 1080s och 1260s...
de skulle tydligen komma mer info på www.jon-olsson.com kolla det!!!!!
är de bara jag som tycker att de här e helt sjukt??

kom till jon olsson invitational så får ni se!!!

Senast ändrad:
Jon OLsson-DJ flip
tråkigt att han / du avslöjar de innan JOI för han själv sa i nån intervju att vi skulle få vänta o se va han kom me för ny specialité då..

men helt sanslöst sjuk är han !!

creds till Jon som för sporten framåt..

all makt åt Tengil, vår befriare..

Jon OLsson-DJ flip
han förstör ju, jag som e dålig blir ju ännu sämmre ju fler trick som kommer. och ju bättre alla andra blir

Jon OLsson-DJ flip
han är för duktig den där Olsson, synd bara att han har blajjig musik på sin hemsida, fast det kan man kanske förlåta

Jon OLsson-DJ flip
sluta hitta på alla nya flippar. shit, hälften av alla kommer ju dö när de försöker lära sig. lägg upp film nu, börjar bli otålig! :)

Senast ändrad:
Jon OLsson-DJ flip
grymt att han kommer på nya flippar hela tiden

han ligger grovt mycket föra alla andra i utveckling
för nästan alla gör ju bara sw1080 å sånt

Jon OLsson-DJ flip
det värsta med nya dubbelvolter är att komma ihåg nam´nen, tänk hur det blir när alla ska ha egna signatur volter, nä bättre var det förrr då det bara fanns risky flip och wilsonflipp

Jon OLsson-DJ flip
Börjar likna freestyle-skiten nu tycker jag. Stavarna börjar försvinna och folk flippar och snurrar som galningar i kickar som blir brantare och brantare. Snart kommer trippel och kvadruppelflippar men då har det gått för långt. Nopp jag gillar inte den här utvecklingen. Gör som Gagnier i stället och kom på sjuuka grabar.

Jon OLsson-DJ flip
sjukt mycke tråkigare att se på en grab en än ny dubbelvolt..

vad tänker endel människor me?

Jon OLsson-DJ flip
Palla göra någe skitigt jippo för att promota den nya siten. Handlar fan inte om att få skidåkningen framåt utan jons intresse ligger i att tjäna mer dollares så det hela är av ett kommersiellt syfte. Jon är mer av en tråkig försäljare än en riktig legit skidåkare.

Kolla bara på siten det är mer posebilder med fjantiga kläder än actionbilder å lifestyle.

Jon OLsson-DJ flip
Hehe Jon. Säg inte att du hoppas att du blir för gammal och slutar innan det har gått alltför långt när du själv puschar kidsen till sinnessjuka vanor :P
Men det är bra, väntar med spänning!

Senast ändrad:
Jon OLsson-DJ flip
GODman sa:
Palla göra någe skitigt jippo för att promota den nya siten. Handlar fan inte om att få skidåkningen framåt utan jons intresse ligger i att tjäna mer dollares så det hela är av ett kommersiellt syfte. Jon är mer av en tråkig försäljare än en riktig legit skidåkare.

Kolla bara på siten det är mer posebilder med fjantiga kläder än actionbilder å lifestyle.
Ja, för du skulle ju tacka nej till stålarna om du hade chansen. För sportens skull.

Jon OLsson-DJ flip
GODman sa:
Palla göra någe skitigt jippo för att promota den nya siten. Handlar fan inte om att
få skidåkningen framåt utan jons intresse ligger i att tjäna mer dollares så det hela är av ett
kommersiellt syfte. Jon är mer av en tråkig försäljare än en riktig legit skidåkare.

Ja, jag vet jag tar och riskerar liv och lem för att lära mig ett nytt hopp bara för att promota min
hemsida?
Det låter väl ändå lite konstigt??
Om du fundere ett steg till så borde du inse att för att driva sig själv till dessa saker så krävs mer än
pengar, det handlar om att känna att man utvecklas, det är det som driver mig, att vilja vara bäst!
Sen om det ger mig några extra kronor på banken så kommer jag inte tacka nej till det.

Om du visste hur förberedelserna för detta trick sett ut så skulle du nog inte tvivla på att jag älskar
skidåkning, det är inte så att man lär sig detta genom att sitta på soffan, och ska man åka 8 h per
dag så tror jag nog att det är en fördel om man tycker att det är kul.....

Senast ändrad:
Jon OLsson-DJ flip
de va faktiskt sjukt jävla coolt. fan skidåkningen blir mer progressiv varje dag och fan alla måste kika simons pipeåk på newschoolers, högsta poängen i världshistorien, hyffsat välförtjänt.

Jon OLsson-DJ flip
GODman sa:

Plus. Att jag har jävligt svårt att tro att någon (till exempel Jon) blir en av världens bästa på sin sport om han bara har stålar som drivkraft. Pengasug räcker helt enkelt inte hela vägen upp på prispallen.

Tillbaka
Topp