Tror nog mer att man väljer ut de medlemmar man tycker utmärker sig på ett positivt sätt och som verkar hålla en vettig nivå.Hjalle_S sa:Jag tror att johan med sitt mystiska smaksinne väljer ut dom mest moraltantiga medlemmarna och gör dom till moderatorer.
ja, han är ny va?Hjalle_S sa:Men Hasse har ju varit allt annat en trevlig vissa gånger.
så sant som det är sakt, han o jag hade en liten dispyt för några dagar sen om att han har blivit jätte sträng o röjer bäst fan han känner för de..Hjalle_S sa:Men Hasse har ju varit allt annat en trevlig vissa gånger.
nej han är inte ny, ganska gammal men han har blivit sträng på sistoneseb720 sa:ja, han är ny va?Hjalle_S sa:Men Hasse har ju varit allt annat en trevlig vissa gånger.
varför blev han moderator då??alwaysCrash sa:så sant som det är sakt, han o jag hade en liten dispyt för några dagar sen om att han har blivit jätte sträng o röjer bäst fan han känner för de..Hjalle_S sa:Men Hasse har ju varit allt annat en trevlig vissa gånger.
haha jooo det låter som du.ekdahl sa:moderatorerna sköter sitt jobb bra tycker jag, men ibland kan dom vara lite tjurskalliga. men det får man ta..
jag ska själv bli moderator en dag, eller?
Hjalle_S sa:Men Hasse har ju varit allt annat en trevlig vissa gånger.
alwaysCrash sa:så sant som det är sakt, han o jag hade en liten dispyt för några dagar sen om att han har blivit jätte sträng o röjer bäst fan han känner för de..
Word!seb720 sa:men han är ganska ny som moderator va?
Det verkar ju ganska dåligt om en som blir moderator bara vänder kappan efter vinden så fort som han blev moderator.
Rätt! Finns inget sätt att ansöka om det, men de medlemmar som är väldigt aktiva, skriver bra inlägg, argumenterar och diskuterar samt föregår med gott exempel har chans att bli moderatorer.Hjalle_S sa:Jag tror att johan med sitt mystiska smaksinne väljer ut dom mest moraltantiga medlemmarna och gör dom till moderatorer.
fan jag han inte läsa!BigAir sa:*Bortaget av BigAir själv, det lät för dumt*
inte jag heller...Hjalle_S sa:fan jag han inte läsa!BigAir sa:*Bortaget av BigAir själv, det lät för dumt*
Ja sa något dumt om Hans, mer behöver ni inte vetaLandahl sa:inte jag heller...Hjalle_S sa:fan jag han inte läsa!BigAir sa:*Bortaget av BigAir själv, det lät för dumt*
okej tur att du tog bort det annars hade du nog blivit bannad:PBigAir sa:Ja sa något dumt om Hans, mer behöver ni inte vetaLandahl sa:inte jag heller...Hjalle_S sa:fan jag han inte läsa!![]()
ORD!CrashX sa:Dr_Snow herregud, och om du faktikst läser så är det ju som du ser ganska många medlemmar som tycker att Hasse blivit grinigare på slutet? Så ska väl inte en moderator vara, istället tycker jag att detta är ngt som Hasse borde ta en funderare på och kanske bättra sig lite?
yttrandefriheten gäler ju faktiskt i Sverige, även när det gäller att kritisera moderatorer på freeride..
jag undrar också, och jag vet barasom jag också..jeppenator sa:vilka är freerides moderater nu mera?..
dom jag vet är:
Johan (The Boss)
Dr_Snow
Nojlas
Hasse
är de några fler? :O
Forts OT:CrashX sa:Dr_Snow herregud, och om du faktikst läser så är det ju som du ser ganska många medlemmar som tycker att Hasse blivit grinigare på slutet? Så ska väl inte en moderator vara, istället tycker jag att detta är ngt som Hasse borde ta en funderare på och kanske bättra sig lite?
yttrandefriheten gäler ju faktiskt i Sverige, även när det gäller att kritisera moderatorer på freeride..