När stänger bräcke?

danteprtic

Medlem
När stänger bräcke?
Tills den 4 maj har åre öppet.. se Info:

Vi kommer att hålla Kabinbanan,Tusenmetern, VM8:an, Gondolen, Nedre Tväråvalvsliftarna och Övre
Tväråvalvsliften öppna för skidåkning den 2-4 maj, så att alla kan njuta av några extra dagar i pisten!

Är hoppen kvar sen freeride då också lr? ifall vm8:an har öppet måste la bräcke också va öppet lr?

Senast ändrad:
När stänger bräcke?
de beror väll på om transportsträckorna från vm8:an till bräcke/bräcke till vm8:an är öppna

och om dom är öppna vet jag inte

Senast ändrad:
När stänger bräcke?
oj, bräcke liften stänger nog efter freeride. men man kan väll åka från vm8 dit ?

och parken i 1000m kommer säkert att vara kvar :)

När stänger bräcke?
På söndag stänger dom hela liftsystemet ! men det går fortfarande att åka i brÄcke, men dock opreparerad !

BROOOOOGAn

När stänger bräcke?
ja skulle inte tro att dom shapar hoppen nåt men ja e inte säker, men antagligen är det för mjukt för att shapa. det går inte att åka från vm8:an till bräcke! man måste ta wc-liften då och den e stängd!!! så NEJ! bräcke kommer inte att vara öppet...

När stänger bräcke?
förlåt!? ja tänkte på vm6:an! va klumpigt av mig som alltid är i åre! men då går det kanske att åka till bräcke nästa vecka!!!!!!!!!

När stänger bräcke?
Wesslan95 sa:
förlåt!? ja tänkte på vm6:an! va klumpigt av mig som alltid är i åre! men då går det kanske att åka till bräcke nästa vecka!!!!!!!!!
Nja, nästa vecka är det stängt. Men det går att vandra dit från rödkullen.

När stänger bräcke?
Det funkar att åka från åttan till bräcke men trasport ner tillbaka är kass och för att komma fram till hoppen är det labyrint mellan gräsfläckar ända fram till kicken. vad gäller freerideparken ska den vad jag hört vara utpistad, problemet är att det är så snuskigt dimmigt och blåser att man inte kan ta sig upp reda ut saken.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp