Natt-tråden!

Natt-tråden!
Ligger i sängen och försöker läsa/titta på tutorials, så man kanske kan lär sig lite Pinnacle Studio 15 till vintern...

Natt-tråden!
Itzak sa:
Lyssnar på blues atm och väntar på att jag ska bli trött så jag somnar så söndagen kan börja och så jag kan ut och åka lite summersetup när vädret håller upp..
Förövrigt har jag sån jävla snö-abstinens så jag håller på att krevera, jävla skitregn, skitpissland, skitvädergudar, skit skit skit!
Snö-abstinens är du verkligen inte ensam om! Du har ju i alla fall en summersetup! Var själv förbi utanför ishallen idag och såg att det fanns gott om snö. Mer än tillräckligt för att kunna sätta ett rör och köra lite där. Men då saknas det ju bara ett rör... och fritid...

Natt-tråden!
VARRT ÄR ALLT FOLK? DET MÅSTE KOMMA UPP MER FOLK TILL ÅRE SÅ DET BLIR LITE FÄÄÄÄÄÄZZTT!!!
längtar tills säsongen drar igån på riktigt! :)

Natt-tråden!
OVesterlund sa:
Itzak sa:
Lyssnar på blues atm och väntar på att jag ska bli trött så jag somnar så söndagen kan börja och så jag kan ut och åka lite summersetup när vädret håller upp..
Förövrigt har jag sån jävla snö-abstinens så jag håller på att krevera, jävla skitregn, skitpissland, skitvädergudar, skit skit skit!
Snö-abstinens är du verkligen inte ensam om! Du har ju i alla fall en summersetup! Var själv förbi utanför ishallen idag och såg att det fanns gott om snö. Mer än tillräckligt för att kunna sätta ett rör och köra lite där. Men då saknas det ju bara ett rör... och fritid...
Vars bor du? har ett 2m som Iaf skulle Funka

Natt-tråden!
Haellgren sa:
OVesterlund sa:
Itzak sa:
2m alldeles för kort! Bor i Luleå!

Natt-tråden!
OVesterlund sa:
Haellgren sa:
OVesterlund sa:
2m alldeles för kort! Bor i Luleå!
Bättre än inget? skellefteå här

Natt-tråden!
Alldeles för pigg för att kunna somna... Sjukt taggad för imorn däremot då det blir premiär vid ishallen! :D Längtar också tills MIH kommer till Umeå 13 oktober!

Natt-tråden!
OVesterlund sa:
Alldeles för pigg för att kunna somna... Sjukt taggad för imorn däremot då det blir premiär vid ishallen! :D Längtar också tills MIH kommer till Umeå 13 oktober!
Ses där :P men kommer inte köra :(

Natt-tråden!
Ligger här i min säng framför tv:n och slö-zappar mellan kanalerna, ska opereras klockan 08:30 denna morgon och ska därför upp sjukt tidigt, så känns därför väldigt onödigt att sova då man bara kommer vara ännu tröttare på morgonen när man vaknar! Men då kommer den stora frågan: Vad ska jag hitta på under resten av natten? Tips på någon hyfsat lång och bra skidfilm man kan kolla på utan att behöva göra det olagligt eller köpa? Behöver inte vara något i stil med "The education of style" bara någon skön video. Tack på förhand, kommer nog vara ganska aktiv här under natten ifall någon annan är det och jag inte somnar.. Peace out!

Natt-tråden!
Imorn (idag) är det kanelbullens dag, vilket är i princip bästa dagen på året. Vad gör jag just nu? Bakar.
kanelbullar.jpg

Senast ändrad:
Natt-tråden!
Tentaplugg (tillverkningsteknik) + Monster fram till kl.03...
Och nu ska man försöka slappna av och sova.
Kommer antagligen inte gå så bra :|

Natt-tråden!
Ja, nu suttit vaken sedan 08.40 fredags morgon.

Jag är och driver ett hyfsat stort "Mini"Lan.(Typ 45-50 pers och då är det inte mini längre)

Jag sitter även och spanar på snowboardbindningar (Jag ska köpa mig ett par nya).
Och då "snowboardbindningar" Markeras som felstavat så kollar jag vad Chrome vill ersätta det med och det är Inkomstbringade!

Natt-tråden!
snackat me (läs: blivit raggad på av...) milf på tubleros. DÄ NÄÄÄÄÄÄJZZZ eller nååå sen kom ja hem o drack mjölk

fan ere här för tråd btw?

Natt-tråden!
Nu när klockan har slagit 12 kan jag förhoppningsvis vara först för natten.
Nu ska jag ta en macka, ett glas cola och bara ha det jävligt skönt helt enkelt.
Addera wu tang i lurarna och du har den ultimata natten.

Trevlig tisdag!

Natt-tråden!
AbbeLidman sa:
Nu när klockan har slagit 12 kan jag förhoppningsvis vara först för natten.
Nu ska jag ta en macka, ett glas cola och bara ha det jävligt skönt helt enkelt.
Addera wu tang i lurarna och du har den ultimata natten.

Trevlig tisdag!
Gjorde precis färdigt en bild med mina PS skills, Visste ni att Photoshop cs2 är gratis nu för tiden? sjukt värt....

Har varit och grillat i Västmanland även fast de är eldningsförbud idag :o
Sitter med en pilsner i handen och kollar på tv+freeride.se, sjukt lång dag...

Natt-tråden!
Jag har sett den här tråden i listan väldigt många morgnar, men då har klockan alltid varit för mycket för att jag ska kunna skriva i den. Men nu så!

Har precis sett klart sista avsnittet av Orange Is The New Black, sjukt bra serie, kan verkligen rekommendera den, även om jag till en början blev extremt förvirrad av att Donna från That 70's Show nu är en internationell knarklangare. Snurrigt värre.
Nu tänkte jag plöja några avsnitt Adventure Time och en halv burk Ben & Jerry's innan jag slocknar för natten, det är ju ändå lördag. Livin' on the edge! :D

Trevlig helg!!

Natt-tråden!
NU! NU! NU! Nu jävlar ska jag skriva! Jag och några av mina kompisar var ute i område och tog det lungt och snacka, käka på Oves i Sävedalen, Göteborg och vi fick skåda vårat största åskväder i våra 17 åriga liv! Allt lystes upp som in i helvete!! åskade varje minut, har varit med om ganska stora åskväder och annat men det var LEGEN... wait for it! vi tog oss till våran gamla skola och snacka osv då det börja regna som fan och vi sprang in under ett tak där det finns massa bänkar och annat men det regna så sjukt mycket så det började läcka igenom taket så vi sprang for som satan till ett annat tak för skydda oss. Kolla ut lite då och då när det åskade och blixtrade, men just då kom sjukaste blixten någonsin precis ovanför oss jag inklusive 2 andra så stort eldklot och jag blev typ blind för en sekund! Min kompis som vi hade dragit ut från hans hus för han satt och kolla Dota tunering hade bara strumpor och några Adidas tofflor var tvungen att springa hem i typ sjukaste regnet och översvämningen. nu orkar jag inte skriva mer och gör världens sämsta styck indelning också men det det... Dary, LEGENDARY!!! GOD NATT och fortsatt trevlig helg

Tillbaka
Topp