Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snö-abstinens är du verkligen inte ensam om! Du har ju i alla fall en summersetup! Var själv förbi utanför ishallen idag och såg att det fanns gott om snö. Mer än tillräckligt för att kunna sätta ett rör och köra lite där. Men då saknas det ju bara ett rör... och fritid...Itzak sa:Lyssnar på blues atm och väntar på att jag ska bli trött så jag somnar så söndagen kan börja och så jag kan ut och åka lite summersetup när vädret håller upp..
Förövrigt har jag sån jävla snö-abstinens så jag håller på att krevera, jävla skitregn, skitpissland, skitvädergudar, skit skit skit!
Vars bor du? har ett 2m som Iaf skulle FunkaOVesterlund sa:Snö-abstinens är du verkligen inte ensam om! Du har ju i alla fall en summersetup! Var själv förbi utanför ishallen idag och såg att det fanns gott om snö. Mer än tillräckligt för att kunna sätta ett rör och köra lite där. Men då saknas det ju bara ett rör... och fritid...Itzak sa:Lyssnar på blues atm och väntar på att jag ska bli trött så jag somnar så söndagen kan börja och så jag kan ut och åka lite summersetup när vädret håller upp..
Förövrigt har jag sån jävla snö-abstinens så jag håller på att krevera, jävla skitregn, skitpissland, skitvädergudar, skit skit skit!
2m alldeles för kort! Bor i Luleå!Haellgren sa:Vars bor du? har ett 2m som Iaf skulle FunkaOVesterlund sa:Snö-abstinens är du verkligen inte ensam om! Du har ju i alla fall en summersetup! Var själv förbi utanför ishallen idag och såg att det fanns gott om snö. Mer än tillräckligt för att kunna sätta ett rör och köra lite där. Men då saknas det ju bara ett rör... och fritid...Itzak sa:Lyssnar på blues atm och väntar på att jag ska bli trött så jag somnar så söndagen kan börja och så jag kan ut och åka lite summersetup när vädret håller upp..
Bättre än inget? skellefteå härOVesterlund sa:2m alldeles för kort! Bor i Luleå!Haellgren sa:Vars bor du? har ett 2m som Iaf skulle FunkaOVesterlund sa:Snö-abstinens är du verkligen inte ensam om! Du har ju i alla fall en summersetup! Var själv förbi utanför ishallen idag och såg att det fanns gott om snö. Mer än tillräckligt för att kunna sätta ett rör och köra lite där. Men då saknas det ju bara ett rör... och fritid...
Ses där :P men kommer inte köraOVesterlund sa:Alldeles för pigg för att kunna somna... Sjukt taggad för imorn däremot då det blir premiär vid ishallen! :D Längtar också tills MIH kommer till Umeå 13 oktober!
Du tog med dig det bra vädret, Nu regnar det och är +2.Vattendroppe sa:På plats i Japan. Här är det inte natt.
sköple niceElias-Stenberg sa:pillar navel
råkar tyvärr vara såAfter-Bang sa:vad händer? någon vaken?
Gjorde precis färdigt en bild med mina PS skills, Visste ni att Photoshop cs2 är gratis nu för tiden? sjukt värt....AbbeLidman sa:Nu när klockan har slagit 12 kan jag förhoppningsvis vara först för natten.
Nu ska jag ta en macka, ett glas cola och bara ha det jävligt skönt helt enkelt.
Addera wu tang i lurarna och du har den ultimata natten.
Trevlig tisdag!