Ngn som har handlat härifrån?

Telis_T

Ny medlem
Tjena

Är på jakt efter nya bidningar eftersom jag inser att chili inte håller måttet längre....

Eftersom telemarksutbudet i sverige verkar vara ganska dåligt letar jag nu efter butiker på nätet som säljer dessa prylar. Några att rekomendera?

Hittade denna på hammerheads hemsida http://www.idid.se/ någon som handlat där?

Eller har ni någon annan butik att rekomendera och kanske även en bindning...

(jag är 190cm lång, väger 115kg och har ett antal ses i bagaget, åker i dagsläget mest i pist. snabbt och stort men även lite kortsväng ibland...)

Har du kollat northstar i Malmberget?

( northstar.se )

Har själv kikat på en ny bindning där!?

Lycka till

Jag har handlat online från Telemark-Pyrenees. Det var ett par år sedan. Bra sortiment och bra pris på märkesgrejerna. Tyvärr kom mina varor bort i postens hantering. Jag hamnade därför i tidsnöd inför en alpresa. Telemark Pyrenees skickade utan knot nya varor direkt till mitt hotell i Val d'Isere. Några veckor senare kom den första försändelsen tillrätta (postombudet i mitt kvarter hade haft paketet hela tiden men jag fick ingen avi och trackingnumret funkade bara fram till Svenska gränsen) och när jag kontaktade TP blev de jätteglada. Det visade sig att de skickat den senare försändelsen som goodwill, utan löfte om ersättning av posten. Det var ren förlust för dom. Ett par nya Scarpa T1:or + frakten.

Kort sagt: Kunden är kung hos Telemark Pyrenees, rekommenderas!

Snödjup

Tillbaka
Topp