Nyår i Kittel 13/14

Nyår i Kittel 13/14
Bump! Dump? Tycker fortfarande det ser hårt ut genom webbkamerans lins. Men svårt att avgöra. Ingen med kontakt på plats?

Nyår i Kittel 13/14
Går det bra att åka utanför pisten eller får man vara beredd på ett antal nya repor?
Vilka liftar har dom öppna?

Nyår i Kittel 13/14
Hej!

Det är endast knappliften som är öppen för tillfället. Det går endast att åka i den nedre delen av Nationella, all offpist är för tillfället otänkbart.
Om du har tur kan det komma mer snö till efter nyår, för det har kommit lite snö men det mesta har töat ihop.

Nyår i Kittel 13/14
rappakaljia sa:
Hej!

Det är endast knappliften som är öppen för tillfället. Det går endast att åka i den nedre delen av Nationella, all offpist är för tillfället otänkbart.
Om du har tur kan det komma mer snö till efter nyår, för det har kommit lite snö men det mesta har töat ihop.
Jag tror du drar i mitt ben. Både namnet rappakaljia och att användaren är ny gör mig misstänksam.

Senast ändrad:
Nyår i Kittel 13/14
Kika in kitteljanne på instagram, han vet allt, och enligt ryktet har han lovat en uppdatering om dagen säsongen ut.

Senast ändrad:
Nyår i Kittel 13/14
Max_Faktor sa:
rappakaljia sa:
Hej!

Jag tror du drar i mitt ben. Både namnet rappakaljia och att användaren är ny gör mig misstänksam.
Jag har skapat användaren enkom för att vara generös och ge information och läget i Kittelfjäll så att folk inte blir besvikna.
Jag tycker det är väldigt tråkigt att bli anklagad för att narras när jag försöker att hjälpa, men folk på forum brukar ju kommentera vad som helst tyvärr.

Om ni inte tror mig kan ni gärna kolla in Kittelfjälls webkamera där man ser att endast knappliften är öppen, eller så kan man ringa och fråga. De lär säga samma sak som jag.

Och varför skulle jag narras om en sådan sak? Nämn en anledning att det skulle gynna mig, vara ensam i backen kanske?

Nyår i Kittel 13/14
rappakaljia sa:
Max_Faktor sa:
rappakaljia sa:
Hej!

Jag har skapat användaren enkom för att vara generös och ge information och läget i Kittelfjäll så att folk inte blir besvikna.
Jag tycker det är väldigt tråkigt att bli anklagad för att narras när jag försöker att hjälpa, men folk på forum brukar ju kommentera vad som helst tyvärr.

Om ni inte tror mig kan ni gärna kolla in Kittelfjälls webkamera där man ser att endast knappliften är öppen, eller så kan man ringa och fråga. De lär säga samma sak som jag.

Och varför skulle jag narras om en sådan sak? Nämn en anledning att det skulle gynna mig, vara ensam i backen kanske?
Ursäkta. My bad.

Senast ändrad:
Nyår i Kittel 13/14
Nu är den stora liften öppen och hela Nationella är pistad. Dock är det dåligt med snö så mycket sten i både pisten och offpist. Så det är inte perfekta förhållanden och finns nog bättre skidorter just nu.

Tillbaka
Topp