Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du är medveten om att tull/moms räknas ut efter hur mycket varan kostar? Det är alltså inget lotteri vad den summan kommer hamna på utan det kan man räkna ut i förhand... frakt står dessutom alltid när man checkar ut, och brukar bli 200-400kr från USA.Snowboardolle sa:hörde att en kille betalade 2000 för tull/fraktAxel135 sa:Beställ från Go Pro direkt, mycket billigare.Andreas-H sa:nån som vet om man kan köpa "Chest Mount Harness" någonstans i Stockholm?
Vet dock inte om deras saker tullas.
http://gopro.com/camera-mounts/chest-mount-harness
NEJ!Hampus_H sa:Går det att filma med en GoPro HD Helmet Hero 1080p utan minneskort?
Du är medveten om att köper man från ebay så är det alltid ett lotteri om sakerna fastnar i tullen eller inte.felix sa:Du är medveten om att tull/moms räknas ut efter hur mycket varan kostar? Det är alltså inget lotteri vad den summan kommer hamna på utan det kan man räkna ut i förhand... frakt står dessutom alltid när man checkar ut, och brukar bli 200-400kr från USA.Snowboardolle sa:hörde att en kille betalade 2000 för tull/fraktAxel135 sa:Beställ från Go Pro direkt, mycket billigare.
Vet dock inte om deras saker tullas.
http://gopro.com/camera-mounts/chest-mount-harness
405 är med med frakt då man inte kan räkna tull / moms utan ...felix sa:Jag påstår inte att han beställt ett bröstfäste, bara att det var det Andreas var ute efter. Påstår inte heller att du påstår att jag gör det, men med din svordom mot slutet lät det nästan så i mina öron.
I vilket fall kostar ett bröstfäste i Sverige ungefär 500kr, vet inte om frakt ingår då... men ska man lägga på frakt på dina 405kr är det ju helt värdelöst att beställa från ebay.
alltså sparar man 200kr på att köpa från ebay istället för sverige vilket blir 40% billigares-sheeplife sa:300 kr var det! här är en liten guide på tull och moms tullverket
sökte på "gopro sos" på google och hittade dettaShahn sa:Hej! Jag har problem med min GoPro Hd Hero (1080).
Jag åker skidor och när jag spelar in utomhus slutar den fungera efter ca 30 s. Lysdioden slutar blinka och börjar lysa rött. En gång stod det SOS på displayen. Den reagerar inte när jag trycker på knapparna, jag måste ta ut batteriet och sätta in det igen.
den fungerar bra inomhus. Ute är det ca -5 grader C när den pajar. Men jag tycker inte att borde vara ett problem, det är en actionkamera. Jag skulle uppskatta ett snabbt svar! / Sebastian.
Testa att uppdatera programvaran om du inte gjort det? Låter skumt det där..Shahn sa:Hej! Jag har problem med min GoPro Hd Hero (1080).
Jag åker skidor och när jag spelar in utomhus slutar den fungera efter ca 30 s. Lysdioden slutar blinka och börjar lysa rött. En gång stod det SOS på displayen. Den reagerar inte när jag trycker på knapparna, jag måste ta ut batteriet och sätta in det igen.
den fungerar bra inomhus. Ute är det ca -5 grader C när den pajar. Men jag tycker inte att borde vara ett problem, det är en actionkamera. Jag skulle uppskatta ett snabbt svar! / Sebastian.
Jag har samma problem fast min låser sig. Jag har nyaste programvaran och har provat med två olika minneskort. Har även provat båda minnes korten i en gopro med gamla programvaran och det funkar klockrent.Shahn sa:Hej! Jag har problem med min GoPro Hd Hero (1080).
ahaSantiago sa:Du sätter ringen runt skruven närmast clipsfästet och trycker sedan fast den u-formade delen mellan clipset och clipsfästet för att reducera vibrationer.
Någon som vet om r3 720p 60fps funkar efter uppdateringen?sky sa:Om man ska uppdatera mjukvaran så står det längs ner på hemsidan http://gopro.com/support/hd-hero-firmware-update/
PAL 25/50 fps Support
If you live in a PAL region (most regions outside of North America) you can now record in the PAL broadcast standard of 25 / 50 fps in the following resolutions:
r1 WVGA 50fps r2 1280×720 25fps r3 1280×720 50fps
r4 1280×960 25fps r5 1920×1080 25fps
Vad hände med r3 720p 60fps funkar inte det efter uppdateringen???
När jag ändå är inne & kladdar, vad/hur använder man den lilla vita gummigrejen som följer med i lådan?
det är vanligt SDHCLinusOlofsson sa:När det gäller minneskort är det SDHC vanligt eller SDHC micro?
Jag kan inte säga att jag känner igen problemet så väl. Jag tycker att kameran klarar av att kompensera relativt snabbt inom nån sekund från skugga till sol. Kan du ladda upp ett exempel?Nidhugg sa:Hej
Jag undrar bara om någon har något tips på att hantera överexponeringen som jag alltid får i strålande solsken. De bästa bilderna jag får med min GoPro HD Hero är när det är i solsken men jag åker i skugga. När jag kommer ut i solen ovanför trädgränsen (allt är vitt) blir det ofta så att materialet blir oanvändbart.
Jag inser att överexponering ligger i sakens natur när man filmar i snö och sol men jag undrar om det finns någon inställning man kan göra för att minska överexponeringen, kan man göra någon efterbehandling i datorn eller är det bara att välja bort filmning i direkt solljus om man inte har mycket klippor eller träd?
Tack på förhand!
Jag kanske var lite otydlig. Glappet uppstår mellan fästet på hjälmen och "glidskon" som man trycker in i fästet. Själva kameran i huset sitter som berget.Santiago sa:Använder du den vita lilla gummigrejen? Jag gör det och den tar bort glappet och en del skakningar men jag har också ett otroligt irriterande klickljud. Vore också tacksam om någon har en lösning.
Ja, men gummigrejen ska ju sitta i just det fästet! Kolla mitt inlägg en bit upp på den här sidanDr_Snow sa:Jag kanske var lite otydlig. Glappet uppstår mellan fästet på hjälmen och "glidskon" som man trycker in i fästet. Själva kameran i huset sitter som berget.Santiago sa:Använder du den vita lilla gummigrejen? Jag gör det och den tar bort glappet och en del skakningar men jag har också ett otroligt irriterande klickljud. Vore också tacksam om någon har en lösning.