Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
den håller på att ladda för mig nu kanske det har tagit 2 timmar fattar inte vad det är för fel det har inte tagit så lång tid förr!"!!!!

Officiella OT-Tråden!
testa å stänga ner å sen starta upp igen, det du har laddat försvinner inte, men det kmr att gå snabbare å ladda hem efter du har startat upp igen.

Officiella OT-Tråden!
mahaha, jag släpper personligen en brandbomb i din katts matlåda om allt försvinner när man trycker bort,
min mamma hade stängt av datan på typ 70%, jiho

Officiella OT-Tråden!
om man har kaddat hela filmen så finns den kvar efter man har stängt av datan, men om man inte har laddat färdigt den så tror ja den försvinner..
sova.....

Officiella OT-Tråden!
mattias ståhl vet du vem de e dÅ? tapå more from this user så finns de låtar med han. han suger !

Officiella OT-Tråden!
haha, nä min bästa vän heter windows

nämen mattias sthål vet jag inte heller vem det är.. har ju glidit över till wargen nu

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
de va så jävla pissigt väder en dag när jag va i åre på påsklovet så vi åkte in till östersund och gick på bodaborg, de sög pung, mkt roligare i bodadorg i karskoga..

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
de va så jävla pissigt väder en dag när jag va i åre på påsklovet så vi åkte in till östersund och gick på bodaborg, de sög pung, mkt roligare i bodadorg i karskoga..
haha nej de e ju kul:P vart där engåg

Officiella OT-Tråden!
jocke_92 sa:
go kart e ganska kul på boda borg i östersund men det e så jävla dyrt:(
haha vadå dyrt? , 100 kr för 8 minuter.. i örebro kostar de typ 200 för 8 minuter.. sen hade dom jävla elbilar som inte lät nått.. ne skit va de..

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
assså jag är helt och hållet fulllll nu de är jätte kul hosssss osssss nu de ät den fest assså om ni nu fattar, förlåt om jag stavar fekl men de är inte meningen mandu får ha de bra
jag tänkta prova kangaroo nu men de är för mörkt men sharååååå
me4n föresten jag skulle hälsa från elanhreiföoeifh att ingen vill va med mig för jag vet inte jag har en kompis bredvid mig nu har hetre christoffer han kommer att bli min kommpis men vi hörs.......... men jag villm lära mig cork på skiidorn
deä här är jätte kulm att skriva bara man inte vet va d man skriver

Officiella OT-Tråden!
nu skrev jag jätte mycket de är ju bra är de nån som är innne nu för jag är inte bög för jag hångla men en tjej
honb heter lisa
närå men hon heter typ elin rinf'
eller nått sånt men häej då

Tillbaka
Topp