Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
JiB_JoNtE sa:
jag söker en tjej! skriv i min gästbok om ni vill bli ihop med mig eller om ni känner nån snygg tjej som e 12-14 år
moahahah vaddå desperat.. BTW mer kommentarer på min nästsista placering på nike!

Officiella OT-Tråden!
ja fick såhär mycket pengar

hur gick eran valborgsmässoafton? min gick inte så lungt.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Så mkt cash får jag i veckopeng:P

Min valborg va ball satt inne och spelade PS 3 och Wii och åkte en jävla massa moppe på kvällen:D!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Tjaa alla freeriders :D Nu har Aeriksson här på freeride tagit äran att göra freerides egna krasch film. så har du nått klipp på dig eller nån kompis när han gör en skön krasch på studsmatta eller skidor så skicka det klippet till ae_91@pimpstyle.com på msn så kommer han klippa ihop en skön film med massa bails :D filmen presenteras i sammarbete med kavliräkost raasmus och aeriksson // mvh rasmus

Officiella OT-Tråden!
rasms sa:
ja fick såhär mycket pengar

hur gick eran valborgsmässoafton? min gick inte så lungt.
jag fick inte ens en 100000000000000000000000000000000000000000000000000 del av det där men jag fick al the honies iställe så jag e rätt nöjd endå

Officiella OT-Tråden!
25875_1091635252616.gif

Officiella OT-Tråden!
odlander menar du tall teesen typ? finns på www.recognize.se i massa färger och strlekar till 5xl.. enfärgade för 120 kr.

Officiella OT-Tråden!
jag är 180 typ?
men jag kolla med en tummstock
tryckte typ in den i halsen (tänkte, vafan, tajtare än så här fåre inte va)
sen 1m gick ner till knäna på mig
Alltså
4xl = till knäna

Officiella OT-Tråden!
jag e 186 min 5xl e strax ovanför knäna och min 3 xl e strax ovanför ovanför knäna;). de skilljer inte så mkt i storlekarna..

Officiella OT-Tråden!
inte vet jag kola runt har du kollat streetwear? dom borde ju ha liknande. annars fettoklader.se xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxltraningsoverall.com osv

Officiella OT-Tråden!
nej faktiskt inte,, men ja vet inte. men allså träningsoveralls byxor e ju inte direkt hiphop typ.. så svårt o hitta stora strlekar och om de finsn så e de nog på tjockis sidor.. sen vad dom heter vet ja inte.. tror en heter storaklader.se faktiskt..

Officiella OT-Tråden!
njea iförsig inte...
men där fanns det

om nån annan vill veta om så heter hemsidan

http://www.storaklader.se

och det finns SJUKT stora kläder där... 146cm långa :P

180cm lång piké tröja, haha
den är längre än mig :P

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Idag har jag upptäckt att ifall jag skriver OXÅ i Microsoft Word så skriver datorn själv ut det till OCKSÅ xD Gör den det för er också? ^^ Hahaha

Intresseklubben anteckar, right?

Officiella OT-Tråden!
Odlander sa:
njea iförsig inte...
men där fanns det

om nån annan vill veta om så heter hemsidan

http://www.storaklader.se

och det finns SJUKT stora kläder där... 146cm långa :P

180cm lång piké tröja, haha
den är längre än mig :P
på stora kläder så e dom inte lång e ja ganska säker på.. iaf tshirtarna som folk tyckte va skit tuffa typ 2 meter.. fast de e ju 2 meter bred. hehe..

Tillbaka
Topp