Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
marcus_t sa:
http://www.jesper.nu/onlinespel/Ovrigt/1424-Alfabetet_p_tid/

beroendeframkallande spel :P
Jag har faktiskt snackat med en snubbe som haft världsrekordet i att skriva alfabetet på en dator. Han var med i guiness eller hur det stavas.. Han jobbar/jobbade på en bovlinghall här i luleå =)

Officiella OT-Tråden!
marcus_t sa:
Deespin sa:
marcus_t sa:
http://www.jesper.nu/onlinespel/Ovrigt/1424-Alfabetet_p_tid/

beroendeframkallande spel :P
Jag har faktiskt snackat med en snubbe som haft världsrekordet i att skriva alfabetet på en dator. Han var med i guiness eller hur det stavas.. Han jobbar/jobbade på en bovlinghall här i luleå =)
ok, vad är rekordet?
du har ingen chans att slå rekordet tjäder:P

Officiella OT-Tråden!
Alla killar å tjejer om någon "vänlig" polare skickar n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çá§ÁaÇáÇ det till er och vill att ni ska skriva in de i personligt meddelande på msn GÖR INTE DET!

Jag gjorde det precis och nu kommer jag inte in på msn!

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Soederpundare sa:
Alla killar å tjejer om någon "vänlig" polare skickar n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çá§ÁaÇáÇ det till er och vill att ni ska skriva in de i personligt meddelande på msn GÖR INTE DET!

hahahahahaa:P hur får man bort delr går de inte?

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
Soederpundare sa:

Jag fick inte bort det, men min goda vän deespin sa att man kunde gå in i vissa mappar å ändra på det, men jag har inte orkat gjort det så nu sitter jag på min bärbara där msn FUNKAR!

Officiella OT-Tråden!
Soederpundare sa:
a_ahlnas sa:
Soederpundare sa:

Jag fick inte bort det, men min goda vän deespin sa att man kunde gå in i vissa mappar å ändra på det, men jag har inte orkat gjort det så nu sitter jag på min bärbara där msn FUNKAR!
jag råkade prova de på min kompis och entill på min msn. fniss. min kompis fattar ingenting hehe, ja deespin räddar alla han rädda mig förut när ja hade porr pop ups

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
Soederpundare sa:
a_ahlnas sa:
jag råkade prova de på min kompis och entill på min msn. fniss. min kompis fattar ingenting hehe, ja deespin räddar alla han rädda mig förut när ja hade porr pop ups
varför var du så snäll och skickade det till dina polare?

Officiella OT-Tråden!
Soederpundare sa:
a_ahlnas sa:
Soederpundare sa:
varför var du så snäll och skickade det till dina polare?
för det e kul:D ja danne mamma och pappa hittade min porr på datan dock har ja inge mkt. så jag överlevde.

Officiella OT-Tråden!
ASSÅÅÅÅ FYFAN VAdaddd arg jag är. 90% av mina program har försvunnit från datorn för att en hårddisk har fått ryck och inte finns eller blablambaklblakblkadfjb och jag orkar inte förklara hur.

edit: Jag får allvarligt damp. ALLTING är borta =(=(=(=( Premiere,photoshop,after effects, vegas för att nämna några....jahsdföjhafdkjsdf

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
ASSÅÅÅÅ FYFAN VAdaddd arg jag är. 90% av mina program har försvunnit från datorn för att en hårddisk har fått ryck och inte finns eller blablambaklblakblkadfjb och jag orkar inte förklara hur.

edit: Jag får allvarligt damp. ALLTING är borta =(=(=(=( Premiere,photoshop,after effects, vegas för att nämna några....jahsdföjhafdkjsdf
Åhh fy fan vad jävligt ... :( !

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:

.... surt

Tillbaka
Topp