Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Länka några roliga online spel som jag kan lägga in på en liten hemsida jag håller på göra =) Har bara lagt in 2 hittills. Jag lägger upp sidan på internet när jag fått ihop minst 5 roliga spel =)

Officiella OT-Tråden!
www.empty.se.nu fyller på med fler spel så småningom, kom med förslag

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
suckin to hard on your lollipop or loves gonna getcha down, suckin to hard on your lollipop or loves gonna getcha down,

Officiella OT-Tråden!
mika killen måste ju bara va bög, han e för skön för o va straight, jämt glad osv.

Officiella OT-Tråden!
Länka några roliga onlinespel som jag kan lägga in på min superseriösa sida jag gjorde igår!!!! www.empty.se.nu

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
Deespin sa:
a_ahlnas sa:
jag va på premiären, världspremiär. staatus
Nej, den visades i springfield före "Stora" Premiären
ja men inprincip. den visades för 77 personer typ. springfield de finns ty 20 stycken springfield
bart, homer, lisa, marge, maggie, Wiggum, Nelson, Millhouse, Selma, Patty, Abe, Skinner, Willie, Flanders, Moe, lenny, och många fler, så det finns fler än 20 stycken =)

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
a_ahlnas sa:
Deespin sa:
Nej, den visades i springfield före "Stora" Premiären
ja men inprincip. den visades för 77 personer typ. springfield de finns ty 20 stycken springfield
bart, homer, lisa, marge, maggie, Wiggum, Nelson, Millhouse, Selma, Patty, Abe, Skinner, Willie, Flanders, Moe, lenny, och många fler, så det finns fler än 20 stycken =)
inte 20 personer get, 20 olik samhällen med samma namn, dom fick ju lotta om vilket springfield som skulle få det.:P

Tillbaka
Topp