Officiella OT-Tråden!
KruxeliduX sa:Ja, detta var en upplevelse i sig
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
KruxeliduX sa:Ja, detta var en upplevelse i sig
Tja kossan!Kossan sa:hejsan pojkar
jag har fasnat i de där spelet en timme ny snart!!!Deespin sa:Nu har jag lagt in ett studsmattespel på HEMSIDAN
KruxeliduX sa:Aptitretande ^^
den kommer på blå tomat senare i fler storlekar skulle jag tro.. den var speciell!Jally sa:nån som vet vart man kan få tag på den här jackan i xl eller xxl?
http://www.blue-tomato.at/medias/u4clXayngveVEBWgen8Aie-30.image.jpg
du har läst på ser jag, hmmDeespin sa:Påven Gregorius XIII skar bort tio dagar ur historien för att få styr på kalendern. Därför existerar inte dagarna mellan 5:e och 14:e oktober 1582.
Andorra har 0% arbetslöshet.
1995 sjönk ett japanskt skepp pga. att ett ryskt lastflygplan släppte en levande ko från 30 000 fot.
Bill Gates får över 4 miljoner email dagligen. De sorteras bort och bara 10 kommer fram personligen.
ostar är för 95% gulaJ-rockner sa:du har läst på ser jag, hmmDeespin sa:Påven Gregorius XIII skar bort tio dagar ur historien för att få styr på kalendern. Därför existerar inte dagarna mellan 5:e och 14:e oktober 1582.
1995 sjönk ett japanskt skepp pga. att ett ryskt lastflygplan släppte en levande ko från 30 000 fot.
Bill Gates får över 4 miljoner email dagligen. De sorteras bort och bara 10 kommer fram personligen.
det har snöat röd snö i schewiz
nötter e ju nyttigt tillskillnad från typchipsDeespin sa:En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka.
Inte om man är allergisk...a_ahlnas sa:nötter e ju nyttigt tillskillnad från typchipsDeespin sa:En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka.
kan då säga att chips är något mkt nyttigare för mej d;...a_ahlnas sa:nötter e ju nyttigt tillskillnad från typchipsDeespin sa:En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka.
nej men e man allergisk mot fisk så e ju fan de tillomed onyttigare (I) hmm fler exempel någon?Moeller sa:Inte om man är allergisk...a_ahlnas sa:nötter e ju nyttigt tillskillnad från typchipsDeespin sa:En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka.
hans ip adress är bannad fast egentligen inteJohanStahlberg sa:Vad var det som hände med han BigAir som startade denna tråd? Hört många teorier och historier!
världens vanligaste lästa bok(eller tidning) är bibeln, på andra plats kommer ikea katalogen!odlander-M sa:ostar är för 95% gulaJ-rockner sa:du har läst på ser jag, hmmDeespin sa:Påven Gregorius XIII skar bort tio dagar ur historien för att få styr på kalendern. Därför existerar inte dagarna mellan 5:e och 14:e oktober 1582.
det har snöat röd snö i schewiz
erkänn att du var rätt nöjd med att du hade listat ut det.Ohm1e sa:Nu är de bara 51 sidor kvar till 200 ( :