D
Deleted member 39569
Guest
Officiella OT-Tråden!
är du säker på att det inte var hela da torn som var tra sig?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt säker efter som jag sitter på den nu, och explotionen framkallades av att vi hade sjukt mycke grejer på så att det var kortslutning.Deespin sa:är du säker på att det inte var hela da torn som var tra sig?
Du får du bara en tredjedels sak. eller så får du spara i fre veckor.E_Rockner sa:Har du inga grejer för 49 kr?
jag får nämligen bara 49 kr veckopeng
Men hur blev de då med begravningen?DanneK sa:Helt säker efter som jag sitter på den nu, och explotionen framkallades av att vi hade sjukt mycke grejer på så att det var kortslutning.Deespin sa:är du säker på att det inte var hela da torn som var tra sig?
Den vart inställdJhunt sa:Men hur blev de då med begravningen?DanneK sa:Helt säker efter som jag sitter på den nu, och explotionen framkallades av att vi hade sjukt mycke grejer på så att det var kortslutning.Deespin sa:är du säker på att det inte var hela da torn som var tra sig?
Ok, haru en trädgårdstomte att sälja så vore det kanonStepup sa:Du får du bara en tredjedels sak. eller så får du spara i fre veckor.E_Rockner sa:Har du inga grejer för 49 kr?
Annars kan jag komma å stå som trädgårdstomte 49kr timmen blir det =PE_Rockner sa:Ok, haru en trädgårdstomte att sälja så vore det kanonStepup sa:Du får du bara en tredjedels sak. eller så får du spara i fre veckor.E_Rockner sa:Har du inga grejer för 49 kr?
/Er
Nej du får vara trädgårds flicka har redan en tomte...SverigeTomten sa:Annars kan jag komma å stå som trädgårdstomte 49kr timmen blir det =PE_Rockner sa:Ok, haru en trädgårdstomte att sälja så vore det kanonStepup sa:Du får du bara en tredjedels sak. eller så får du spara i fre veckor.
/Er
ja men den är trasig den flinade så dumt på mej en dag så att jag sparkade den i ansiktetE_Rockner sa:Ok, haru en trädgårdstomte att sälja så vore det kanonStepup sa:Du får du bara en tredjedels sak. eller så får du spara i fre veckor.E_Rockner sa:Har du inga grejer för 49 kr?
/Er
underbart =) Jag var den enda som svarade på Tillfälliga tillfälliga OT-tråden.. stolt.felixlind sa:VIKTIGT!
Hallå, här kommer en liten bildpresentation med backindays skärmdumpar.
Posta gärna ni också om ni har något roligt!
Nedladdningslänk: http://rapidshare.com/files/54769457/POOOOKEMOOOON_.ppt.html
Öppnas i Power Point!
Speciellt FR-elit ska kolla![]()
rackarns otur! jag behöver verkligen en tgtomte nu för att grann kärringen har en riktigt häftig tomte och man vill ju inte va sämre själv.Stepup sa:ja men den är trasig den flinade så dumt på mej en dag så att jag sparkade den i ansiktetE_Rockner sa:Ok, haru en trädgårdstomte att sälja så vore det kanonStepup sa:Du får du bara en tredjedels sak. eller så får du spara i fre veckor.
/Er
jag kan klistra fasst en bert mask på den, då lär ju din granne bli tyst.E_Rockner sa:rackarns otur! jag behöver verkligen en tgtomte nu för att grann kärringen har en riktigt häftig tomte och man vill ju inte va sämre själv.Stepup sa:ja men den är trasig den flinade så dumt på mej en dag så att jag sparkade den i ansiktetE_Rockner sa:Ok, haru en trädgårdstomte att sälja så vore det kanon
/Er
vad går spelet elr vad de nu är ut på haha ? :sNanjtvard sa:http://www.thestuntman.la/
du ska typ kasta in honom i en vägg eller något annat.Mangeeeee sa:vad går spelet elr vad de nu är ut på haha ? :sNanjtvard sa:http://www.thestuntman.la/
Kan ha att nånting med att göra butiken heter M.T.W.T.F.L.S weekday om jag minns rätt.ScratchPro sa:Förresten, varför heter det cheap monday? Billig måndag... Jag förstår inte ;/
Dom är ju billiga(cheap) och man kan ha dom som vardags byxer (monday) Bara en gissning;PSoderpundarn sa:Kan ha att nånting med att göra butiken heter M.T.W.T.F.L.S weekday om jag minns rätt.ScratchPro sa:Förresten, varför heter det cheap monday? Billig måndag... Jag förstår inte ;/
dom är fulaStepup sa:Dom är ju billiga(cheap) och man kan ha dom som vardags byxer (monday) Bara en gissning;PSoderpundarn sa:Kan ha att nånting med att göra butiken heter M.T.W.T.F.L.S weekday om jag minns rätt.ScratchPro sa:Förresten, varför heter det cheap monday? Billig måndag... Jag förstår inte ;/
nej jag har sett et par riktigt snygga som är halvbaggy, dom finns på entertainment i örebophilter sa:dom är fulaStepup sa:Dom är ju billiga(cheap) och man kan ha dom som vardags byxer (monday) Bara en gissning;PSoderpundarn sa:Kan ha att nånting med att göra butiken heter M.T.W.T.F.L.S weekday om jag minns rätt.