Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Obs. Stämmer det att detta är alwaysCrash på denna bild?
Isåfall kommer jag säga upp all kontakt omedelbart.

86jtw2b.jpg

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
Idag rev min ena katt mig i fingret! Det slutade så illa att jag vart förbannad på han och puttade ner han för trappen!
Hahah.. påminner mig om min kompis vars katt kröp in under hans säng. När han väl var under stälde sig min kompis glatt på sängen och hoppade !

LIVSNJUTARE ! =)

Officiella OT-Tråden!
freerideberra sa:
Obs. Stämmer det att detta är alwaysCrash på denna bild?
Isåfall kommer jag säga upp all kontakt omedelbart.

http://i6.tinypic.com/86jtw2b.jpg
de är fan sant.. de är jag med övningsgolfbollen i röven.. skulle tippa på att de är 2 år sen.. ack va skönt de va.. det är jpelgander här på fr som ligger bredvid och smilar:) hur itta du den bilden :)

felix ;)

Officiella OT-Tråden!
Haha, hörde nyss lite sanna pinsamheter från sängen.

"Lina hade kommit hem och trodde hennes pojkvän låg i sängen, så hon kröp ner naken men där låg pojkvännens lillebror."

"Jonas hade druckit rätt mycket den dagen, han var väldigt pissnödig och precis när han stoppat in daggmasken ringer telefonen och då blir det alldeles för mycket så det släpper rakt inne i grottan."

"Karl kör 69;an med sin flickvän och är lite risig i magen, plötsligt släpper han sig men tror inte hon hörde. Men fyfan i helvete vad det luktade!!!"

and the worst
"Petter hade fått höra av en kompis att man kunde kissa i tjejens *ni vet vad* så han fick för sig att testa när dom hade sex. Hans tjej trodde han hade kommit jättetidigt och förstod ingeting"

Och massa fler var det, men det var så mkt bajs inblandat så vågar inte skriva dom.
Hörde det på radio, var lite growse. För er som vill höra mer fortsätter dom hela kvällen, www.neradio.com sen den längst ner med en snubbe "on air"..

Senast redigerad av en moderator:

Snödjup

Tillbaka
Topp