KaILe
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
heheh joorå:PWaster sa:
han hade ganska galna skills i paint!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
heheh joorå:PWaster sa:
mmm..håller me! de va säker enn japan el. kines! de brukar orka me sånt=PKaILe sa:heheh joorå:PWaster sa:
går inte längre.Nichles sa:invitaa mig på extremebits sjyrraa!!!
mail gooc89@hotmail.com
Dom borde hålla på med Adobe Illustrator! Man skulle ju kunna trycka upp bilen i verklig storlek..flowbrow sa:mmm..håller me! de va säker enn japan el. kines! de brukar orka me sånt=PKaILe sa:heheh joorå:PWaster sa:
Gör som jag, det här önskar jag mig.marer sa:vad fan ska man önska sig i julklapp i år ?!!
måste ju skriva önskelista nu innan mormor springer och köper sockor för alla julklappspengar!
PANIK!!
Liiiiiiiite jiggy.se varning där!Ewasx sa:Gör som jag, det här önskar jag mig.marer sa:vad fan ska man önska sig i julklapp i år ?!!
måste ju skriva önskelista nu innan mormor springer och köper sockor för alla julklappspengar!
PANIK!!
1. Ipod Video 80gb
2. En till dator (kompisen ska inte behöva ta med sig om man vill lana)
3. ett par 158cm völkl Dogen som railskidor
4. Resa till Kanada två veckor
BigAir sa:Liiiiiiiite jiggy.se varning där!Ewasx sa:Gör som jag, det här önskar jag mig.marer sa:vad fan ska man önska sig i julklapp i år ?!!
PANIK!!
1. Ipod Video 80gb
2. En till dator (kompisen ska inte behöva ta med sig om man vill lana)
3. ett par 158cm völkl Dogen som railskidor
4. Resa till Kanada två veckor
Nej, det är det man får som räknas? Jag menar, vad har du för gkädje av ett pennskrin när du ville ha ett par skidor? Tänkte väl det...BigAir sa:Så, man får inte alltid vad man önskar sig. Men det är Önska som är det roliga, eller?
jag kan inte bli medlem på jiggy =( xDKMille sa:jiggy.se är så sköööööööööööööööööön hemsida. Man blir så jävla glad av att kolla på dom!
Fast man blir jävla lack när dom börjar diskutera skidutrustning! Dom förstör Oakley!!!
BigAir gå in o skriv något i den tråden!
Vadå jag har också 2st såna men jag önskar mig en till, man måste ju ha båda färgerna vit och svart. Har redan det men vill ha en till vit för att.....ähh jag vet inte riktigt men det vore soft.ekdahl sa:själv har man ju redan ipoden, och nya skidor och 2 resor. (skryt)
Fucking true! :PEwasx sa:Vadå jag har också 2st såna men jag önskar mig en till, man måste ju ha båda färgerna vit och svart. Har redan det men vill ha en till vit för att.....ähh jag vet inte riktigt men det vore soft.ekdahl sa:själv har man ju redan ipoden, och nya skidor och 2 resor. (skryt)
jag som drog igång skidkläd tråden :p . bara för o kolla vad dom tycker om skidkläderna. trodde dom skulle skriva fjällräven är bättre.mange_da_man sa:jag kan inte bli medlem på jiggy =( xDKMille sa:jiggy.se är så sköööööööööööööööööön hemsida. Man blir så jävla glad av att kolla på dom!
Fast man blir jävla lack när dom börjar diskutera skidutrustning! Dom förstör Oakley!!!
big air verkar vara hatad där för övrigt ^^
hahaha :PPizzaaugust sa:jag som drog igång skidkläd tråden :p . bara för o kolla vad dom tycker om skidkläderna. trodde dom skulle skriva fjällräven är bättre.mange_da_man sa:jag kan inte bli medlem på jiggy =( xDKMille sa:jiggy.se är så sköööööööööööööööööön hemsida. Man blir så jävla glad av att kolla på dom!
big air verkar vara hatad där för övrigt ^^
Me nde e kul o hitta på grejjer o va på deras nivå:p.
fett kul o läsa också. typ folk hade lagt ut bilder på sig själv så kommenterar dom " Ful trappa i bakgrunden"
Ja, ni skulle vart med. Jag och ekdahl har nyss bevisat att det GÅR att ha ett internetsexuellt förhållande i CS.ekdahl sa:haha, fan vad jag och smaalie lekte på cs nyss. alla blev väldans aggresiva.
vi hade sex uppe på taket på scoutzknivez.
Du får också vara med om du vill, men är inte säker på att det fungerar med 3-kant.Klajj sa:cs, eat me
På tal om internetsexuellt förhållande så hörde jag att det var 2 st som hade träffats på spelet wow och sedan gift sig. Man börjar ju undra hur det kommer att vara i världen om 70 år om alla "träffar" varandra på olika onlinespel och gifter sig vem vet..BigAir sa:Ja, ni skulle vart med. Jag och ekdahl har nyss bevisat att det GÅR att ha ett internetsexuellt förhållande i CS.ekdahl sa:haha, fan vad jag och smaalie lekte på cs nyss. alla blev väldans aggresiva.
Jag var terrorist, och han var en Polis. Efter vi dödat alla andra, körde vi varandra bakifrån uppe på höga tornet på scoutz. Det rockade fett, måste verkligen ha sett snyggt ut från specsida. (dom döda alltså).
Det låter underbart, har själv spelat W.O.W och träffade många människor. Dock gick det alldrig så långt..AxelL sa:På tal om internetsexuellt förhållande så hörde jag att det var 2 st som hade träffats på spelet wow och sedan gift sig. Man börjar ju undra hur det kommer att vara i världen om 70 år om alla "träffar" varandra på olika onlinespel och gifter sig vem vet..BigAir sa:Ja, ni skulle vart med. Jag och ekdahl har nyss bevisat att det GÅR att ha ett internetsexuellt förhållande i CS.ekdahl sa:haha, fan vad jag och smaalie lekte på cs nyss. alla blev väldans aggresiva.
Jag var terrorist, och han var en Polis. Efter vi dödat alla andra, körde vi varandra bakifrån uppe på höga tornet på scoutz. Det rockade fett, måste verkligen ha sett snyggt ut från specsida. (dom döda alltså).
Krig in allesammans