Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
såhär står de till med besökarna!

Jwester = 264996
hHarlaut = 70424
Bigair = 64994
johan = 57986
Jon_olsson = 56698
Ojamae = 48485
Jeppenator = 42426

är detta toppen? skriv gärna till mig om du hittar nån annan så kan jag redigera in

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
jag har inte testat att tanka banan, för det orkar jag verkligen inte.

men man ska lägga in dom i jibberish mappen,

leta rätt på vart banan:
X-games ligger

lägg in den nya banan där

starta spelet

kör double kangaroo flip med uncrossed mute och yeeaah :D

Officiella OT-Tråden!
pizzaaugust, har du jibberish delux beta? för då är det bara att lägga in den nedladdade filen i "custom levels"

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
lr b3d vart hittar man den har bara lagt själva grejjen man får när msn ladda hem:S

Officiella OT-Tråden!
jo de får ja till, men ja har tagit bort jibberish och laddar hem det från början o provar igen.. men somsagt b3d filen vart finns den?

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
lr b3d vart hittar man den har bara lagt själva grejjen man får när msn ladda hem:S
hehe, då var det inte så konstigt, dubbelklicka på det du laddade hem så får du fram b3d filen! följ bara anvisningarna och he sedan filen i level data ;)

Officiella OT-Tråden!
när ja klickar så kommer de fram sån "kör" grejj o klickar jag det så installeras det sen kommer inget mer:P

Officiella OT-Tråden!
hehe, okej, du kan välja en dyrare support - makku90@hotmail.com
jag kan skicka filen eftersom din verkar vara fucked up

Officiella OT-Tråden!
annars kan du ju testa trycka på "browse" knappen som kommer nånstans i installationens gång, och där väljer du - jibberish delux/custom levels/level data
så borde skiten hamna där

edit: //marer the häker installer

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
peace, love, generation

kom på nu att love baklänges blir evol vilket kan vid britiskt uttal höras som evil, alltså ond

peace baklänges blir ecaep som vid slöddrande kan höras som a-cup som betyder bh-size A på svenska

generation baklänges får någon annan forska i

men det jag vill komma fram till här är att jag har feber och äter snuskig hostmedecin

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
om man läsaer marer baklänges blir det reram
vilket vid slöddrande kan höras som allram
som är en docka med hamburgeliknande huvud..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
hahaha!!! klockrent ^ fan vad allram e skön.

edit: ..senast redigerat av..
redigerat baklänges blir för överigt taregider som kan misstas för tragedier vilken en känd utgåva av kalle anka pocket limeted edition var under 1858, året mcdonalds grundades..
alltså ska nötkreatur in på lodrätt 5

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Jibberish baklänges är hsirebbij som med exakta 0,0035838439% chans kan betyda lodrätt i ett annat land..

Btw

bara jag som lyckas få klara en double kangaroo flip blunt i jibberish?

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
^^hehe, det skulle vara i massashusisths -sssh. delstaten i USA då,

varftfan finns det ett sånt hopp i jibberish? jag kämpar ju verkligen för att få runt mina 900as no grab spiken fullt-ös-medvetslös snurrar!!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
men road gap grejen, ska det komma fram en m3d-fil och isåfall, vad heter den..? när försöker installera roadgap-patch så installerar den och det ser fint ut men det händer ingenting. hjälp..?

Tillbaka
Topp