jeppenator
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
JAG TROR BIGAIR har flest besökare.. eller Jwester sen är de nog jag på 3-4 plats eller nått,, haha
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
får prova de dåmarer sa:pizzaaugust, har du jibberish delux beta? för då är det bara att lägga in den nedladdade filen i "custom levels"
Pizzaaugust sa:nu finns de i customs levels men de blir level did not load lr liknande
jag har gjort de funkar ändå inte vad ska jag göra. o vise marer,marer sa:hmm, har du stängt ner och öppnat jibberish igen? blev så för mig med först.. btw så går taxametern nu ;O
hehe, då var det inte så konstigt, dubbelklicka på det du laddade hem så får du fram b3d filen!Pizzaaugust sa:lr b3d vart hittar man den har bara lagt själva grejjen man får när msn ladda hem:S
hehe, då var det inte så konstigt, dubbelklicka på det du laddade hem så får du fram b3d filen! följ bara anvisningarna och he sedan filen i level dataPizzaaugust sa:lr b3d vart hittar man den har bara lagt själva grejjen man får när msn ladda hem:S
har inte provat igen, ska göra d n, e de nå ali g idag?marer sa:fick du till jibberish august? =)