Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Hej.

Jag har en ide,.

Har man typ tråkiga engelsk läxor så är det väll bara skriva meningen/ordet/detmanskagöra här typ och sen gå in på engelska versionen och få det översatt (Y) !

Officiella OT-Tråden!
Things isn´t going my way
but It´s just a ordinary day
I wanna scream and shout
so I´m running out
a rope around my throat
I want my blood to float
let the pain get an end
Oh, my god I killed my only friend

vill ni höra mer?

graveyardcrackers

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
he´s with god now I guess
goofing around and playing chess
I want to die like you
get away from this life and change my view
but damn I can´t meet you
I sweare it´s true
I´m a coward, I can´t take my life
and now I will kill my wife
something is going on in my brain
I´m totaly insane
please punish me like I did with her
her name was jennifer (utala e:et som Ö)
I left her in the dump with scars in her face
but with no other trace

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Flygfrittmedmig sa:
Things isn´t going my way
but It´s just a ordinary day
I wanna scream and shout
so I´m running out
a rope around my throat
I want my blood to float
let the pain get an end
Oh, my god I killed my only friend
Flygfrittmedmig sa:
he´s with god now I guess
goofing around and playing chess
I want to die like you
get away from this life and change my view
but damn I can´t meet you
I sweare it´s true
I´m a coward, I can´t take my life
and now I will kill my wife
something is going on in my brain
I´m totaly insane
please punish me like I did with her
her name was jennifer (utala e:et som Ö)
I left her in the dump with scars in her face
but with no other trace
EMO ? skär du dig i armarna o färgar håret i ditt eget blod oxå eller? ingen annan kommer på en såndär text ?

moeller sa:
Vad gör man när man har tråkigt när man har brutit tummen? :P
åker skidor, man behöver ju inte tummen jättemkt till de, om man tar de lungt så :D

Officiella OT-Tråden!
ja vill bara fråga vad de här är för så kallad tråd!? ni svär ju som om ni inte kunde säga nått annat , min 10 åriga son ville sitta å "hänga" vid den här sidan å så såg ja de här! fy säger ja, ska inte småtingar som min lilla son kunna läsa sån här jävla skit , fatta att nii suger på att rappa också era jävla unrimers fan säger ja bara fan ja vill att min lille son som inte kan läsa ska kunna sitta här å lyssna på när ja läser va de står utan att hitta på!! de e sså jävla helvetes jobbigt att hitta på! fattar ni hur jävla dålig fantasi ja har,, va fattar ni de!!?! nää de gör ni inte...

så nu era jävla snorungar tänk på va ni skriver, så att ja slipper bli så jävla förbannad igen.
svär inte!

//sur kärring i gbg

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
ja vill bara fråga vad de här är för så kallad tråd!? ni svär ju som om ni inte kunde säga nått annat , min 10 åriga son ville sitta å "hänga" vid den här sidan å så såg ja de här! fy säger ja, ska inte småtingar som min lilla son kunna läsa sån här jävla skit , fatta att nii suger på att rappa också era jävla unrimers fan säger ja bara fan ja vill att min lille son som inte kan läsa ska kunna sitta här å lyssna på när ja läser va de står utan att hitta på!! de e sså jävla helvetes jobbigt att hitta på! fattar ni hur jävla dålig fantasi ja har,, va fattar ni de!!?! nää de gör ni inte...

så nu era jävla snorungar tänk på va ni skriver, så att ja slipper bli så jävla förbannad igen.
svär inte!

//sur kärring i gbg
de står att du är 13 år , jag gissat att du inte har en 10 årig son då.

ha ha

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
JagGillarSkidor sa:

svär inte!

//sur kärring i gbg
de står att du är 13 år , jag gissat att du inte har en 10 årig son då.

ha ha
han var antagligen ironisk, dock kanske du också var det?:S:S:S:S:O:O:O:O:O:O:S:S:S:S:S:Sx2

Officiella OT-Tråden!
vi fick fisk idag, vart är sammhället på väg när dom gör fiskgratäng typ i skolan.. vilken unge äter de lixom ?

men de va ju inte för inte att man valde centralaste skolan bara 100 meter från Mc Donalds..

all makt åt Tengil..

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
vi fick fisk idag, vart är sammhället på väg när dom gör fiskgratäng typ i skolan.. vilken unge äter de lixom ?

men de va ju inte för inte att man valde centralaste skolan bara 100 meter från Mc Donalds..

all makt åt Tengil..
typ hju intrese clupen anteknar hjuuuuuuuuuuu

Officiella OT-Tråden!
ofta soppa o ris? vi fick pannkakor med grädde och sylt
Btw så vart matkäringen som föresten ser ut som faaaan bäver tänder like you never seen before och allmänt äcklig som gör så man tappar matlusten.. aja iaf så hetta hon för alla stog ivägen när vi vänta på grädden som var slut, o hon vart sur när hon skulel he dit mer pankakor, jag väntade i typ e nkvart på grädden sen slängde jag pannkakorna,, jag menar oätbart utan grädde.

Officiella OT-Tråden!
hehe nu finns den på break.com med :) http://www.break.com/pictures/feb28gal30.html

feb28gal30.jpg

Officiella OT-Tråden!
Tjao tjao alla glad fr medlemar jag har en ganska ovesänlig fråga... jag ska upp å åka skidor imorgon och är jävla tagad att dra misty 540 jag har gjort det en gång förut och då landa jag på höften så nu undrar jag hur många tycker att jag ska försöka och har ni nå tips !!!!

Officiella OT-Tråden!
Liljedal sa:
Tjao tjao alla glad fr medlemar jag har en ganska ovesänlig fråga... jag ska upp å åka skidor imorgon och är jävla tagad att dra misty 540 jag har gjort det en gång förut och då landa jag på höften så nu undrar jag hur många tycker att jag ska försöka och har ni nå tips !!!!
klart du ska försöka :D

Officiella OT-Tråden!
Jeppenator kan inte läsa i denna tråd nå mera ;(
Om du kommer tillbaka kan du få din plasttraktor, annars blir jag tvungen att ge den till nr.2..

Officiella OT-Tråden!
nån som vet någont om nästa års dynastar Tm, de här årets gick ju inte at mittmontera pga nått med nåpn förstärkning, också läste jag att nån hade skrivit att den nya var en helt ny skida, nån som vet nått

Tillbaka
Topp