JockeLundhag
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
haha grattis marcus!!:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
då syns vi där pontus:D åker du med tjäders ellä?PNordstrom sa:Nu Aker jag till Are!!!!
står det alltid så? om det var på en film/serie så är en fil corrupt. det är bara att slänga hela skiten då och fixa hem det igenEwasx sa:hjälp mig.
Alltid när jag ska extracta något med winrar så får jag upp så här diagnostic messages: The volume is corrupt.
Vad gör man då?
jo jo asså jag fattar det men det har typ aldrig hänt förut men nu så blev det helt plötsligt så på typ 6 filmer och 22 avsnitt oc. Det känns som det är mer än en slump eller har jag bara jävligt otur?ekdahl sa:står det alltid så? om det var på en film/serie så är en fil corrupt. det är bara att slänga hela skiten då och fixa hem det igenEwasx sa:hjälp mig.
Alltid när jag ska extracta något med winrar så får jag upp så här diagnostic messages: The volume is corrupt.
Vad gör man då?
vi har friluftsdag en dag tidigare en era_ahlnas sa:vi har friluftsdag i åre samtidigt som JOI är. så man kanske e i parken samtidigt som söperstarsen
byt programmet, jag hade bitcomet innan och då cpade det så ibland. byt till azerius, thats the shietEwasx sa:thepiratebay buggar