Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja, vafan det ska jag! Lsc åker dit. Vi e femton pers från lidingö. Inklusive GUSSI, U1, puderpappanosst sa:är de nån som ska till trysil på torsdag?
inte dom gamla:P men dom nya! jag åkte på dom gamla ! närkom upp i luften ramla man ner igen !a_ahlnas sa:scratch e ju fan lättast?
gravitation käre mjölkproduktosst sa:inte dom gamla:P men dom nya! jag åkte på dom gamla ! närkom upp i luften ramla man ner igen !a_ahlnas sa:scratch e ju fan lättast?
vas? syftar du på kebasåsdiskutionen på sida 3 i denna tråd eller vad :P ?Manutten sa:haha shit sikken go kommentar om trolhättan ^^
jag brukar också bli bjuden på trådlöst när jag är i åre =) Fett soft!marer sa:jag sitter i åre nu och har lyckats få in trådlöst internett på bärbara :D
ganska chill faktiskt
hm, hur gick de?jocke_92 sa:jag pröva framåtvolt o bio i ett litet puder hopp idag:D
edit: jag invigde sida 76:D haha
det var för litet så jag kom inte runt riktigt:PalwaysCrash sa:hm, hur gick de?jocke_92 sa:jag pröva framåtvolt o bio i ett litet puder hopp idag:D
edit: jag invigde sida 76:D haha
du överlevde ju iaf..
wooooooooord^daviddani sa:20.30 Parlamentet - 21.00 Osasuna - Valencia!