jeppenator
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
BigAir är borta från freeride!!!!! tagedi!.. först Pizzaaugust, å nu Bigger.. vad ska vi ta oss till för å få behålla våra sköna profiler här på freeride?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha kizz i din byxa, du och evas x är ju jävla terrorister som bara är äckliga. om det är någon som borde bli bortagen så är det du.alwaysCrash sa:seriöst? blev han bannad, han va ju typ en av dom som uppträdde bra här på forumet? tror mer
på att han tog bort de frivilligt och starta ett nytt eller kanske började använda: felix_lind
accounten.. Huggybear o Ewasx borde köras ut frå FR..
edit: varför inte ta me ekdahl om man ändå ska kasta ut nån..
ord:D lr inte ewasxekdahl sa:haha kizz i din byxa, du och evas x är ju jävla terrorister som bara är äckliga. om det är någon som borde bli bortagen så är det du.alwaysCrash sa:seriöst? blev han bannad, han va ju typ en av dom som uppträdde bra här på forumet? tror mer
på att han tog bort de frivilligt och starta ett nytt eller kanske började använda: felix_lind
bara man håller det på en viss nivå så är det väl inte så farligt. observera hans, min åsikt.Hasse sa:Och personpåhopp vet vi alla att det inte är tillåtet eller hur??
//H
jag jag tycker inte att själva angreppen va så hårda.. ganska kul att diskutera såhär faktiskt..ekdahl sa:bara man håller det på en viss nivå så är det väl inte så farligt. observera hans, min åsikt.Hasse sa:Och personpåhopp vet vi alla att det inte är tillåtet eller hur??
//H
jag?Hasse sa:Och vem bestämmer den nivån då?
//H
ok jag skrev ingenting men annars var det bra.a_ahlnas sa:ord:D lr inte ewasxekdahl sa:haha kizz i din byxa, du och evas x är ju jävla terrorister som bara är äckliga. om det är någon som borde bli bortagen så är det du.alwaysCrash sa:seriöst? blev han bannad, han va ju typ en av dom som uppträdde bra här på forumet? tror mer
altså kan jag ladda ner vilken ny skidfilm och slänga upp den på youtube och video.google.Hasse sa:Inte så länge det kommer från youtube så.
//H
okej , Hasse kan du stå för de eller?Ewasx sa:ja kasta gärna ut mig, har är bara dum o ful..a_ahlnas sa:ord:D eller inte alwaysCrashekdahl sa:haha kizz i din byxa, du och evas x är ju jävla terrorister som bara är äckliga. om det är någon som borde bli bortagen så är det du.
Fuck me hard
rest in peaceDeespin sa:felix is dedddddd..
han är dead på riktigt...dubbelbackflip krash, dog i morsealwaysCrash sa:rest in peaceDeespin sa:felix is dedddddd..
edit:
duvet väll att man itne kan dra ut på d när man säger dedddddd så de hade varit smartare att
skriva deeeeeed
jag mena mer att ja inte tyckte du skulle bort. bara allways krashhEwasx sa:ok jag skrev ingenting men annars var det bra.a_ahlnas sa:ord:D lr inte ewasxekdahl sa:haha kizz i din byxa, du och evas x är ju jävla terrorister som bara är äckliga. om det är någon som borde bli bortagen så är det du.
Fuck you all
clifton fexmo var ju med.a_ahlnas sa:NU E DE 100 Höjdare!! MISSA INTE SVERIGES SKÖNASTE PROGRAM
knappastekdahl sa:synd om felix, dock så snackade jag med hans ande på msn för 30 min sen.
haha nej skönast va snubben som trodde han va en Bernadotte.. HAHa sen hade han släppt nån gayskiva som han trodde nån amerikan i NY tyckte va bra..Deespin sa:clifton fexmo var ju med.a_ahlnas sa:NU E DE 100 Höjdare!! MISSA INTE SVERIGES SKÖNASTE PROGRAM
förövrigt var ju skellefteågubbarna skönast
håller med, dom andra var ju tråkiga, spec den första norsken,Deespin sa:clifton fexmo var ju med.a_ahlnas sa:NU E DE 100 Höjdare!! MISSA INTE SVERIGES SKÖNASTE PROGRAM
förövrigt var ju skellefteågubbarna skönast
Eller så hade man ju kunnat stava rätt och skrivit "dead". Kanske inte så viktigt i detta forum. Vart tog Kaxens tråd om att vårda språket vägen??????alwaysCrash sa:rest in peaceDeespin sa:felix is dedddddd..
edit:
duvet väll att man itne kan dra ut på d när man säger dedddddd så de hade varit smartare att
skriva deeeeeed
han dog i morse, tog bort kontona igår..alwaysCrash sa:sjukt cleant att de första man gör som DÖD är att sätta sig vid datan o ta bort sitt FR konto..
ingen undrar eftersom att alla har sett nilecity avsnittet från KUKnästornetjeffa sa:Eller så hade man ju kunnat stava rätt och skrivit "dead". Kanske inte så viktigt i detta forum. Vart tog Kaxens tråd om att vårda språket vägen??????alwaysCrash sa:rest in peaceDeespin sa:felix is dedddddd..
edit:
skriva deeeeeed
Ärligt tarlat så känns hela den här tråden som ganska överflödig (no offence Big). Verkar ju som att de flesta av er förnedrar varandra lika bra i andra trådar. Kanske dags att starta en tråd där ni kan besudla varandra fram och tillbaka så kan övriga seriösa, skidintresserade människor kanske få ut lite mer av forumet och slippa höra massa hjärndöda kommentarer hela tiden.
Och jo.... just........ http://sv.wiktionary.org/wiki/besudla
Eftersom jag vet att ni undrar.....
Jeffa
förövrigt verkar det som att 'besudla' var det svåraste ordet du kunde komma på och du tyckte själv att det var svårt därför trodde du att vi inte skulle veta vad det betyder..jeffa sa:Eller så hade man ju kunnat stava rätt och skrivit "dead". Kanske inte så viktigt i detta forum. Vart tog Kaxens tråd om att vårda språket vägen??????alwaysCrash sa:rest in peaceDeespin sa:felix is dedddddd..
edit:
skriva deeeeeed
Ärligt tarlat så känns hela den här tråden som ganska överflödig (no offence Big). Verkar ju som att de flesta av er förnedrar varandra lika bra i andra trådar. Kanske dags att starta en tråd där ni kan besudla varandra fram och tillbaka så kan övriga seriösa, skidintresserade människor kanske få ut lite mer av forumet och slippa höra massa hjärndöda kommentarer hela tiden.
Och jo.... just........ http://sv.wiktionary.org/wiki/besudla
Eftersom jag vet att ni undrar.....
Jeffa