Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
BigAir är borta från freeride!!!!! tagedi!.. först Pizzaaugust, å nu Bigger.. vad ska vi ta oss till för å få behålla våra sköna profiler här på freeride?

Officiella OT-Tråden!
SÅ länge man sköter sig så blir man kvar så klart ;) BigAir skötte sig uppenbart inte..

//H

Officiella OT-Tråden!
seriöst? blev han bannad, han va ju typ en av dom som uppträdde bra här på forumet? tror mer
på att han tog bort de frivilligt och starta ett nytt eller kanske började använda: felix_lind
accounten.. Huggybear o Ewasx borde köras ut frå FR..

edit: varför inte ta me ekdahl om man ändå ska kasta ut nån..

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
För att undvika spekulationer: BigAir har inte blivit bannad från Freeride, det ser ut som han valt att ta bort sin medlemsprofil själv.

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
seriöst? blev han bannad, han va ju typ en av dom som uppträdde bra här på forumet? tror mer
på att han tog bort de frivilligt och starta ett nytt eller kanske började använda: felix_lind

haha kizz i din byxa, du och evas x är ju jävla terrorister som bara är äckliga. om det är någon som borde bli bortagen så är det du.

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
alwaysCrash sa:

haha kizz i din byxa, du och evas x är ju jävla terrorister som bara är äckliga. om det är någon som borde bli bortagen så är det du.
ord:D lr inte ewasx

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
Hasse sa:
Och personpåhopp vet vi alla att det inte är tillåtet eller hur??

//H
bara man håller det på en viss nivå så är det väl inte så farligt. observera hans, min åsikt.
jag jag tycker inte att själva angreppen va så hårda.. ganska kul att diskutera såhär faktiskt..

skillnad om man säger att man typ ska skära halsen av nån om den visar sig utanför sitt hus igen osv..

Officiella OT-Tråden!
Hasse sa:
Och vem bestämmer den nivån då?

//H
jag?

btw, såg en tråd med charles gagnier. det klippet är ju från skimatic. är inte det fildelning då eller? när någon har rippat rakt av från filmen för att sedan lägga ut i forumet?!

tycker allt ni har lite dålig koll på sånt.

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
ekdahl sa:
alwaysCrash sa:

ord:D lr inte ewasx
ok jag skrev ingenting men annars var det bra.

Fuck you all

Officiella OT-Tråden!
Är youtube som sorterar det. Ska inte säga för mycket men kolla detta med Johan istället då det är han som har lagt in så man kan lägga in youtube taggarna.

//H

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
rest in peace

edit:

duvet väll att man itne kan dra ut på d när man säger dedddddd så de hade varit smartare att
skriva deeeeeed

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
sjukt cleant att de första man gör som DÖD är att sätta sig vid datan o ta bort sitt FR konto..

Deespin sa:
a_ahlnas sa:
NU E DE 100 Höjdare!! MISSA INTE SVERIGES SKÖNASTE PROGRAM
clifton fexmo var ju med.

förövrigt var ju skellefteågubbarna skönast
haha nej skönast va snubben som trodde han va en Bernadotte.. HAHa sen hade han släppt nån gayskiva som han trodde nån amerikan i NY tyckte va bra..

clinton va oxå ganska skön..

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Deespin sa:
rest in peace

edit:

duvet väll att man itne kan dra ut på d när man säger dedddddd så de hade varit smartare att
skriva deeeeeed
Eller så hade man ju kunnat stava rätt och skrivit "dead". Kanske inte så viktigt i detta forum. Vart tog Kaxens tråd om att vårda språket vägen??????

Ärligt tarlat så känns hela den här tråden som ganska överflödig (no offence Big). Verkar ju som att de flesta av er förnedrar varandra lika bra i andra trådar. Kanske dags att starta en tråd där ni kan besudla varandra fram och tillbaka så kan övriga seriösa, skidintresserade människor kanske få ut lite mer av forumet och slippa höra massa hjärndöda kommentarer hela tiden.

Och jo.... just........ http://sv.wiktionary.org/wiki/besudla

Eftersom jag vet att ni undrar.....

Jeffa

Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
alwaysCrash sa:
Deespin sa:
rest in peace

edit:

skriva deeeeeed
Eller så hade man ju kunnat stava rätt och skrivit "dead". Kanske inte så viktigt i detta forum. Vart tog Kaxens tråd om att vårda språket vägen??????

Ärligt tarlat så känns hela den här tråden som ganska överflödig (no offence Big). Verkar ju som att de flesta av er förnedrar varandra lika bra i andra trådar. Kanske dags att starta en tråd där ni kan besudla varandra fram och tillbaka så kan övriga seriösa, skidintresserade människor kanske få ut lite mer av forumet och slippa höra massa hjärndöda kommentarer hela tiden.

Jeffa
ingen undrar eftersom att alla har sett nilecity avsnittet från KUKnästornet

Officiella OT-Tråden!
word up^

men Jeffa.. kan inte du bara dra till ditt skäggforum om nu de är så jävla kul? ne juste du har ingen att sncka me där förutom skywalker..

Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
alwaysCrash sa:
Deespin sa:
rest in peace

edit:

skriva deeeeeed

Jeffa
förövrigt verkar det som att 'besudla' var det svåraste ordet du kunde komma på och du tyckte själv att det var svårt därför trodde du att vi inte skulle veta vad det betyder..

Officiella OT-Tråden!
Deespin:

Jag kan stava till död på engelska!

alwaysCrash:

Vet att du är bitter för att du inte har någon skäggväxt men jag trodde vi hade rätt ut det förut???? Du kanske ska göra lite research innan du uttalar dig om SKAGG!

Tillbaka
Topp