Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
Deespin:

Jag kan stava till död på engelska!

alwaysCrash:

Vet att du är bitter för att du inte har någon skäggväxt men jag trodde vi hade rätt ut det förut???? Du kanske ska göra lite research innan du uttalar dig om SKAGG!
det kan jag också, Ded

Jag antar att du inte fattar ironin i det därför skriver jag här nere att det egentligen stavas DEAD

Jag kanske skrev ded för skojs skull tidigare och var inte speciellt seriös, men sånt förstår inte du

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
bigair blev skrajj och tog bort sin freeride för att han hade lurat någon unge att han skulle få spons. så ringde tydligen ungens pappa och skällde ut bigair och att han skulle polisanmäla honom.

så lille felix tog bort sina freeride för att röjja bevis eller något. hahahah

Officiella OT-Tråden!
Deespin:

Ok.....

Men du kritiserade ju någon annans stavning och kom själv med en felaktig. Förstår inte din logik men ok....

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
bigair blev skrajj och tog bort sin freeride för att han hade lurat någon unge att han skulle få spons. så ringde tydligen ungens pappa och skällde ut bigair och att han skulle polisanmäla honom.

jag vem han lurade men jag får inte säga :)

jag vet också varför dom blev så sura :)

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
ekdahl sa:

ja men han fattar väl att all information sparas på freeride endå? så om han blir polisanmäld för urkundförfalskingn så finns ju beivs.

Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
Deespin:

Ok.....

Men du kritiserade ju någon annans stavning och kom själv med en felaktig. Förstår inte din logik men ok....
kan du intä sejjaa vadd jaag stavvade fel och väm jag klaggade påå?

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
Deespin sa:
ekdahl sa:

ja men han fattar väl att all information sparas på freeride endå? så om han blir polisanmäld för urkundförfalskingn så finns ju beivs.
han har inte gjort nått olagligt egentligen tror jag, det är väl inte olagligt att luras?

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
ekdahl sa:
Deespin sa:

han har inte gjort nått olagligt egentligen tror jag, det är väl inte olagligt att luras?
han hade ju sagt att han jobbade för ett företag, vilket inte kan vara lagligt?

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
Deespin sa:
ekdahl sa:
han hade ju sagt att han jobbade för ett företag, vilket inte kan vara lagligt?
är det verkligen olagligt att luras att man jobbar på ett företag?

fast om han skulle bli anmäld för nått gissar jag att det skulle vara bedrägeri eller nått sånt

Officiella OT-Tråden!
Hur länge tar de ungefär att få en beställning från Junkyard??

Tror ni ja hinner få beställningen före lördag? svara snarast!. :)..!

Officiella OT-Tråden!
ja det hinner du mest troligt om du beställde idag

brukar ta 3-4 dagar

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
gött va blev de?

o jo jag tror inte att de kan vara helt enligt sveriges lagar att lura nån att man jobbar på ett företag och ska ge någon spons.. HAHA kul gjort btw, står vid din sida Biggis..

Officiella OT-Tråden!
haha ^ nej tyckte han var en glad prick..

fett dött här på FR idag,,

vet någon om BigAir använde ett påhittat företag eller sa han att han jobbate för typ t-12 eller nått.. om han sa att han jobbade för ettföretag som finns kan ju iaf dom stämma han typ..

Officiella OT-Tråden!
Inte jag.. okej kan inte säga att dom ska bojkottas på grund av deras kampanj men tycker kasnke inte att de va de smartaste man kan göra..

jag bojkottar inte^

Officiella OT-Tråden!
Hmm, nej, men att gå emot hela skidsverige sådär. Fast jag tycker det är lite elakt det med "never inline" också, men med tanke på att många utav deras kunder är skidåkare så är det ju inte så smart sagt. Men gjort är gjort. ^^

Officiella OT-Tråden!
min syrra har 22^ hon retar mig varje dag, oc då tar hon studenten oxå.. H*RA

Officiella OT-Tråden!
ewasx jag han se dedär^

men jag sa de för att de va ungeför lika intressant som att veta att han har 30 skoldagar kvar...

biiatch :D

Officiella OT-Tråden!
BTW kan jag säga att alla doh productions klipp har försvunnit för kameran pajjade typ.. :/..

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
BTW kan jag säga att alla doh productions klipp har försvunnit för kameran pajjade typ.. :/..
finns ju iaf en fin film ute på youtube när du intervjuar "sammy calrson" aka jagGillarSkidor.. haha finns länk här på fr nånstans..

Officiella OT-Tråden!
hej idag kom jag hem från sjukhus , brytit båda benen i vänster underarm operart in 12 skruvar plattor och grejer för att skiten ska hålla ihop.. fick även en spricka i höger armbåge :P faan kan inte göra nått på 3 månader. nu tycker jag vi har en tycka synd om mej stund här !

Officiella OT-Tråden!
osst sa:
hej idag kom jag hem från sjukhus , brytit båda benen i vänster underarm operart in 12 skruvar plattor och grejer för att skiten ska hålla ihop.. fick även en spricka i höger armbåge :P faan kan inte göra nått på 3 månader. nu tycker jag vi har en tycka synd om mej stund här !
Hur lyckades du?

Tillbaka
Topp