Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fotoinlägg ska ske!ahj sa:Ser fram emot pizzarapport imorron då :D
vilja gärna ha lite fotoinslag också
Det här tål att diskuteras imorn!Rydellen sa:Haha ett intert skämt som uppstod på surfresa i somras :D :D
Killen från Stockholm snackade om vitlökssås som kebabsås,...Och vi " Va fan snackar du om. Kebabsås är ju kebabsås". Så va snacket igång...
Vi har efter idelt letande iaf konstaterat att Trollhättan fanimej har Sveriges godaste kebabsås! :D
In i dimman nu!BigAir sa:Haha, ni/vi är allt för sköna!
Har svårt att slita mig härifrån men nu måste jag verkligen på dasset. Visste ni förresten att ordet "Dass" kommer från tyska "Das Haus" som man sa när man gick på toaletten.
Endel av er har kanske tillochmed hört endel säga "nu går jag på huset" när dom går till dasset. Nu blev ni lite klokare ialafall!
hahahaha du det här funkar inte, jag vill sova men jag vill fortfarande läsa vad du skriver härnäst om denne gudomliga sås! hahahaRydellen sa:Det många tror är kebabsås är fanimej rena skämtet...Jag har i Göteborg gått tillbaka till kiosken och skällt ut en turk för att han gav mig nån konstig gräddfilsskit istållet för kebabsås...." Det är kebabsås" fick jag som svar...Efter det lackade jag ur och känner nu att det är dags att sprida "trollhätte" såsen över landet och låta mina landsbröder njuta av detta raketbränsle!
Det blir så här när man sitter helt ensam ( nästan ) på ett stort företag med 3000 anställda...Man blir helt lost, på alla vis...Livsfarligt att gå detta skiftet för länge.BigAir sa:Jag och Rydellen ska bilda "Team 02.00 inlägg"![]()
Den hemliga ingrediensen vågar jag inte berätta än, men ni har den alla, inte långt bort.Waster sa:hahahaha du det här funkar inte, jag vill sova men jag vill fortfarande läsa vad du skriver härnäst om denne gudomliga sås! hahahaRydellen sa:Det många tror är kebabsås är fanimej rena skämtet...Jag har i Göteborg gått tillbaka till kiosken och skällt ut en turk för att han gav mig nån konstig gräddfilsskit istållet för kebabsås...." Det är kebabsås" fick jag som svar...Efter det lackade jag ur och känner nu att det är dags att sprida "trollhätte" såsen över landet och låta mina landsbröder njuta av detta raketbränsle!
Vi får ta och passa oss för falska kebabsåsförsäljare i fortsättningen, det är bra att du berättar detta så vi är förberedda på det värsta.Rydellen sa:Den hemliga ingrediensen vågar jag inte berätta än, men ni har den alla, inte långt bort.Waster sa:hahahaha du det här funkar inte, jag vill sova men jag vill fortfarande läsa vad du skriver härnäst om denne gudomliga sås! hahahaRydellen sa:Det många tror är kebabsås är fanimej rena skämtet...Jag har i Göteborg gått tillbaka till kiosken och skällt ut en turk för att han gav mig nån konstig gräddfilsskit istållet för kebabsås...." Det är kebabsås" fick jag som svar...Efter det lackade jag ur och känner nu att det är dags att sprida "trollhätte" såsen över landet och låta mina landsbröder njuta av detta raketbränsle!
Nä nu får jag fan lugna mig. Det va för lågt... sry
Jag kommer aldrig mer att äta kebabsås... just nu känner jag ungefär såhär:Max_H sa:Vi får ta och passa oss för falska kebabsåsförsäljare i fortsättningen, det är bra att du berättar detta så vi är förberedda på det värsta.Rydellen sa:Den hemliga ingrediensen vågar jag inte berätta än, men ni har den alla, inte långt bort.Waster sa:hahahaha du det här funkar inte, jag vill sova men jag vill fortfarande läsa vad du skriver härnäst om denne gudomliga sås! hahaha
Ska redan i morgon/idag gå till botten med dessa kebabsås försäljarna. Har råkat ut för samma tragedi, hemskt.
hehehe en som fatta vad jag syftade på! :DSjogras sa:Jag kommer aldrig mer att äta kebabsås... just nu känner jag ungefär såhär:Max_H sa:Vi får ta och passa oss för falska kebabsåsförsäljare i fortsättningen, det är bra att du berättar detta så vi är förberedda på det värsta.Rydellen sa:Den hemliga ingrediensen vågar jag inte berätta än, men ni har den alla, inte långt bort.
Ska redan i morgon/idag gå till botten med dessa kebabsås försäljarna. Har råkat ut för samma tragedi, hemskt.
http://i7.photobucket.com/albums/y291/Sjogras/rofl5ft7dj0mr.gif
Vad vill du veta? :D Vart kommer du ifrån?Max_H sa:Riktig Kebabsås. Tycker faktiskt att vi ska fortsätta att diskutera de falska kebabsåsernas hemlighet.
Tycker faktiskt inte att vi ska fortsätta diskutera den falska kebabsåsens hemliga ingrediens.. det känns...hmm.. otrevligt?Rydellen sa:Vad vill du veta? :D Vart kommer du ifrån?Max_H sa:Riktig Kebabsås. Tycker faktiskt att vi ska fortsätta att diskutera de falska kebabsåsernas hemlighet.
Kan du allt om kebabsås eller?! =)Rydellen sa:Vad vill du veta? :D Vart kommer du ifrån?Max_H sa:Riktig Kebabsås. Tycker faktiskt att vi ska fortsätta att diskutera de falska kebabsåsernas hemlighet.
Han vet hemligheten om den hemliga ingrediensen..Max_H sa:Kan du allt om kebabsås eller?! =)Rydellen sa:Vad vill du veta? :D Vart kommer du ifrån?Max_H sa:Riktig Kebabsås. Tycker faktiskt att vi ska fortsätta att diskutera de falska kebabsåsernas hemlighet.
Borås, hurså?
Damn, ska passa på att ta tillfället i akt.Sjogras sa:Han vet hemligheten om den hemliga ingrediensen..Max_H sa:Kan du allt om kebabsås eller?! =)Rydellen sa:Vad vill du veta? :D Vart kommer du ifrån?
Borås, hurså?
Det är ju en off-topic tråd där man får skriva exakt vad man vill! Bortsett från sånt som är olagligt.Max_H sa:Det är bra att du upplyser oss om när du har haft sex med din tjej/kille.robint sa:Nej, tyvärr. Min flickvän är faktist en tjej=)Sjogras sa:huh...?
Kan du inte räkna ut snittvärdet på hur många ggr ni har sex i veckan också? =P
Ja, nu när jag kollade på "Robint:s" sida, såg jag ju att han är byxmyndig. Så då kan vi väll fortsätta att snacka om hans ligg, för det är ju inte olagligt :oSjogras sa:Det är ju en off-topic tråd där man får skriva exakt vad man vill! Bortsett från sånt som är olagligt.Max_H sa:Det är bra att du upplyser oss om när du har haft sex med din tjej/kille.robint sa:Nej, tyvärr. Min flickvän är faktist en tjej=)
Kan du inte räkna ut snittvärdet på hur många ggr ni har sex i veckan också? =P