Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=33702

kolla mungon som startade ett forum och är otrevlig och dum..
Hahaha vilken jävla nolla!
Ja visst finns det själv säkra kids! men han tog fan priset!

TAR DIG I PARKEN YEEAH!! hHAHAHAHA

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
ekdahl sa:

han är 1337, jag ska personligen köpa ett par nya skidor till honom om han lyckas knäcka sina mojo i pisten.

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
Waster sa:
ekdahl sa:

han är 1337, jag ska personligen köpa ett par nya skidor till honom om han lyckas knäcka sina mojo i pisten.
Vi startar insammling så kan alla bidra med en lite summa!

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!

Haha så jävla skön film på youtube.^^^^
kolla även mi profil för mer liknande filmer. Störtsköna!!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
vi kan leka lite "kändisleken"

den går till så att man ska säga på en skala 0-10 hur "känd" personen som skrev innan är, jag menar altså hur känd personen är här på freeride, hur mycket man har sett honom skriva osv...

FilleJ får 4/10 på min kändis skala...

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
vi kan leka lite "kändisleken"

den går till så att man ska säga på en skala 0-10 hur "känd" personen som skrev innan är, jag menar altså hur känd personen är här på freeride, hur mycket man har sett honom skriva osv...

FilleJ får 4/10 på min kändis skala...
Soft lek:D

Du är nog 6/10 man ser dig lite här och var:D

Officiella OT-Tråden!
alla som skrattar åt stoffe_bigair:s bild i fotoalbumet får en dumbleklubba!

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
ska man ta det som en belöning eller ett straff då fanskapet fastnar i käkpartiet vid minsta kontakt med tänderna? med lite dåliga rotpartier efter konsumerande av billig julmust kan det bli en lång räkning hos dr.hafenshlafens tandkirurgi..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Deespin sa:
ska man ta det som en belöning eller ett straff då fanskapet fastnar i käkpartiet vid minsta kontakt med tänderna? med lite dåliga rotpartier efter konsumerande av billig julmust kan det bli en lång räkning hos dr.hafenshlafens tandkirurgi..
HAHAHAHAHA !!! det va de bäst formulerade jag har läst på länge.. :D =)
tror man ska ta de som en belöning.. o ja jag skattar åt stoffe_bigair s bild.. och de gör jag inte för att jag vill ha en dumleklubba utan för att de är svårt att hålla sig för skratt när man ser han !!

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Deespin sa:
haha instämmer till 100%

alwaysCrash sa:
HAHAHAHAHA !!! det va de bäst formulerade jag har läst på länge.. :D =)
tror man ska ta de som en belöning.. o ja jag skattar åt stoffe_bigair s bild.. och de gör jag inte för att jag vill ha en dumleklubba utan för att de är svårt att hålla sig för skratt när man ser han !!
haha helt rätt alltså lärde han sig inte av pojke_från_bergen eller vad han hette han som låg framför sin moppe och lekte med den?

Officiella OT-Tråden!
för att få ut mina agressioner övar att skrivaren har fastnat i utskrivarläge och har tuggat 32 kopior om USAs inrikespolitik tänkte jag klaga lite mer på denna förädiska godis kallad dumleklubba!
inte nog med att man sliter ut tänderna efter att ha tuggat på klistermassan, någon gång kommer man till pinnen.. som är inteligent tillverkad i KVISTIG JÄVLA DRIVVED av något slag!
tungan perforeras fulkomligen utav stickig pappersmassa/barkrester som sprider sig likt en vattenspridare till resterande munliga kroppsdelar, och troligtvis sedan vidare i blodet till en säker död!
jag är för upprörd för att klaga mer!!

det får till att bli en grogg diskmedel innan lägdags ikväll...

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
för att få ut mina agressioner övar att skrivaren har fastnat i utskrivarläge och har tuggat 32 kopior om USAs inrikespolitik tänkte jag klaga lite mer på denna förädiska godis kallad dumleklubba!
inte nog med att man sliter ut tänderna efter att ha tuggat på klistermassan, någon gång kommer man till pinnen.. som är inteligent tillverkad i KVISTIG JÄVLA DRIVVED av något slag!
tungan perforeras fulkomligen utav stickig pappersmassa/barkrester som sprider sig likt en vattenspridare till resterande munliga kroppsdelar, och troligtvis sedan vidare i blodet till en säker död!
jag är för upprörd för att klaga mer!!

det får till att bli en grogg diskmedel innan lägdags ikväll...
haha! så sant som de är sakt^

amreikansk inrikespolitik? du har inget om koloniseringen i nordamerika, ? säg till har fetaste historiauppgiften att göra:S

Officiella OT-Tråden!

precis sådär ska man göra med äckel cola light,dock synd om mentosen :(

Tillbaka
Topp