Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
marer sa:
ska vi inte utlysa en jakt på mullvadarna som springer omkring på freerideforumet och gräver förstörande tunnlar i vårat välplanterade potatisland!!?
jag har redan filtrerat och förhört samtliga i min kompisslista och breder nu ut mig internationelt för att komma åt pojkarna med de bakåtkammade pottfrisyrerna!
need backup!!
JA

Felix , vad hette killen som hängde här?
Vi är bröder! vi måste sluta oss samman för att få slut på dehär.. =)

marer som har arit framme o då är inläggen alltid lika underbart folmulerade(Y)

Officiella OT-Tråden!
AxelL sa:
Jag tror att BigAir spenderar 90% av sitt tidsöverskott här på freeride.
Jag är grymt beroende av freeride. Nästan lika beroende som man var av Counter-Strike när man var yngre. Fast jag kom nyss från en skoterkurs där jag håller på att fixa skoterkort så jag slipper leta efter liftar.

Tänkte köpa en sån där Rev 600, -06 med Pivotskidor. Prisex: 89000:-
Kanske bratsen kan betala om jag inte anmäler dom..

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
ekdahl sa:
Waster sa:
Hahaha vilken jävla nolla!
Ja visst finns det själv säkra kids! men han tog fan priset!

TAR DIG I PARKEN YEEAH!! hHAHAHAHA
han är 1337, jag ska personligen köpa ett par nya skidor till honom om han lyckas knäcka sina mojo i pisten.
Vi startar insammling så kan alla bidra med en lite summa!
pengar har ja så de räcker, IQ har jag så de räcker..med den tråden så ville veta flexet mellan 181 och 173 de var det jag var ute efter. hehe och jag kanske skrev lite väl dumt i den tråden, men de var tack vare den där gubben:S knäcka mojo80...lycka till, trodde du inte jag fatta de själv elr!

Officiella OT-Tråden!
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
ekdahl sa:
han är 1337, jag ska personligen köpa ett par nya skidor till honom om han lyckas knäcka sina mojo i pisten.
pengar har ja så de räcker, IQ har jag så de räcker..med den tråden så ville veta flexet mellan 181 och 173 de var det jag var ute efter. hehe och jag kanske skrev lite väl dumt i den tråden, men de var tack vare den där gubben:S knäcka mojo80...lycka till, trodde du inte jag fatta de själv elr!
Ne tyvär inte, efter ditt utalande "ska ta dig i parken" så tror jag vi alla drar slutsattsen om dig!

Officiella OT-Tråden!
AxelL sa:
de resterande 10procenten sitter han i sin kemiska industrifabik a.k.a köket och mixtrar olagligt ihop såser av olika valörer som sedan säljs på svarta marknaden vid namnet "kebabsås" numrerade i alfabetisk sifferordning från 1-9.

/förlått BigAir att jag tar upp dina kebabsåser i merparten av mina inlägg men dina recept lät så förbaskat snuskiga, så de måste gå till historien på något sätt.. inget ont menat. ^^

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
Ne tyvär inte, efter ditt utalande "ska ta dig i parken" så tror jag vi alla drar slutsattsen om dig!
hehe jag vet att de inte var smart sakt, jag fattade att ni skulle dra upp det, men ja vill bara säga att jag inte är en sån som säger så egentligen... nu efter hör ja hur jävla töntingt de låter..OBS ja är ingen kid ekdahl!

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
AxelL sa:
de resterande 10procenten sitter han i sin kemiska industrifabik a.k.a köket och mixtrar olagligt ihop såser av olika valörer som sedan säljs på svarta marknaden vid namnet "kebabsås" numrerade i alfabetisk sifferordning från 1-9.

/förlått BigAir att jag tar upp dina kebabsåser i merparten av mina inlägg men dina recept lät så förbaskat snuskiga, så de måste gå till historien på något sätt.. inget ont menat. ^^
Hahahahahahaaaaaa, har du ens testat dom? Dom rockar fett mannen!
Nu ska jag se Rocky och Drago, det är ganska soft..

Officiella OT-Tråden!
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
stoffe_BigAir sa:
hehe jag vet att de inte var smart sakt, jag fattade att ni skulle dra upp det, men ja vill bara säga att jag inte är en sån som säger så egentligen... nu efter hör ja hur jävla töntingt de låter..OBS ja är ingen kid ekdahl!
okej, ja du verkar se det roliga över det iaf!

Officiella OT-Tråden!
< OBS > < OBS > < OBS > < OBS > < OBS >
har aldrig hört stoffe_bigair säga nånting IRL
verkar fett chill däremot.
< OBS > < OBS > < OBS > < OBS > < OBS >

Officiella OT-Tråden!
Lyncha alla på lidingö. (ironi) man ska inte dra alla över samma kant.
Får man vara oartig och fråga hur gammal självaste BigAir är?
Vad hette killen som hade användare på jiggy och freeride, kanske har samma namn?

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
AxelL sa:
Så sant så sant :)

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
okej, ja du verkar se det roliga över det iaf!
hahaha jaaa, det finns inget annat sätt att se de på:P

Officiella OT-Tråden!
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
stoffe_BigAir sa:
du är lätt en kid, du kör moped..

Officiella OT-Tråden!
ingen som vill leka lite med mig på cs? är typ knug på scoutzknivez

lirar här för tillfället: 85.14.217.117:27015

85.14.217.117:27015

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
du är lätt en kid, du kör moped..
hahaha okeej jag erkänner jag var bara 14 på bilden, men ja är äldre nu...haha du har också varit kid! de har vi alla..så sluta klaga:P

Officiella OT-Tråden!
snubbarna i rocky och drago är dom töntigaste jag sett (peter siepen och den där fjortisen)

Officiella OT-Tråden!
HAHAHAHAH^ Rocky & Drago !! <3 o sexi är hon oxå synd att de inte va hette dom pisk i string.. ^^

Officiella OT-Tråden!
har alla gått o lagt sig de blev jävligt lame i denhär tråden för tillfället^ sånt tkr vi inte om..

Tillbaka
Topp