Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
god morgon.

shiiiit inte lite segt att vakna idag. jag vaknade 7 min över 8 å min buss går 11 över.. haha snacka om att stressa

endast ett fåtal elits vet varför de var så!

piis
Jag steg upp 07.15 och kollade julkalendern, sedan gick jag och la mig igen och sedan gick jag upp 08.30 och hann i tid till skolan ;)

Officiella OT-Tråden!
Vent idag, nja vet inte.
Har nyss sjukanmält mig från skolan, pallade inte såhär dagen efter inatt..

Jo, Lasse och Maja fick tag i tjuven som rånat caféet!

Officiella OT-Tråden!
Jo, man kan kolla på svt!

www.sr.se/p3 lyssna på P3 dom snackar om forumförföljare och internetkränkningar.
Dom sa nyss att dom har ingen möjlighet att ta hand om alla anmälningar som kommer in så jag sitter nog ganska säkert. Dom snackar om PUL också :D

Officiella OT-Tråden!
Nej, då blir Hans arg.
Checka www.sr.se/p3 lyssna på P3 dom snackar om forumförföljare :D

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
haha, min farsa var måttligt glad när jag började asgarva typkl 3 inatt.
Haha snällt!:D
Jag har prov åå det suger! Vi ska skriva våra egna frågor sen svara på dom! Det är skit läskigt ju!
JAg har försökt skriva vg och mvg frågor:D

Officiella OT-Tråden!
flowbrow sa:
jeppenator sa:
nä igår hade jag inte.. men ikväll.. pappa kommer döda mig.. HJÄLP!
vojsi vojs...sitter du så mycket framför datorn så pappa blir arg ?:( du kanske skulle skaffa ett jobb så behöver han inte bli arg ? ;)

peace.
hahaha du anar inte hur mkt jag sitter vid datorn.. freeride är mitt liv förfan.. å nu har man dataförbud till på fredag.. fan. :(

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
flowbrow sa:
jeppenator sa:
vojsi vojs...sitter du så mycket framför datorn så pappa blir arg ?:( du kanske skulle skaffa ett jobb så behöver han inte bli arg ? ;)

peace.
hahaha du anar inte hur mkt jag sitter vid datorn.. freeride är mitt liv förfan.. å nu har man dataförbud till på fredag.. fan. :(
jo man har ju märkt ett visst missbruk av sajten från din sida jesper

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
flowbrow sa:
jeppenator sa:

peace.
okioki! men ja komm på en ny lösning åt dej så du inte behöver känna dej lessen.!
kolla en skidfilm ! :D de har du ju förståss gjort flera gånger om redan men iaf.!
efter jobb ska ja kolla white balance! de ska bli kul! =)

peace !

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
flowbrow sa:
jeppenator sa:

peace.
Får du bara sitta på helger eller?

Officiella OT-Tråden!
Såhär är mina normala datatider:

Måndag: Efter klockan 18:00
Tisdag: Ingen dator alls
Onsdag: Efter klockan 18:00
Torsdag: Ingen dator alls
Fredag: Efter klockan 18:00
Lördag: Efter klockan 17:30
Söndag: Efter klockan 17:30

VILKEN JÄVLA TUR ATT SKOLAN HAR DATORER!!!

Snödjup

Tillbaka
Topp