Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, ja skulle aldrig klara av att ha ett datorshema.jeppenator sa:Såhär är mina normala datatider:
Måndag: Efter klockan 18:00
Tisdag: Ingen dator alls
Onsdag: Efter klockan 18:00
Torsdag: Ingen dator alls
Fredag: Efter klockan 18:00
Lördag: Efter klockan 17:30
Söndag: Efter klockan 17:30
VILKEN JÄVLA TUR ATT SKOLAN HAR DATORER!!!
hmm tror att det var en tveksam bild du..Marrccus sa:E de nån som ska te Trysil V . 1 eller ?
e lagom lame .. skall dit iaf
stila er alla dudes.. o varför inte värma sig i den "kalla" kylan me lite
woho.. funkar den inte så aja.. då kommer länken
nejnej.. felfel.. akta dej för flickvännen baraCustomX sa:hmm tror att det var en tveksam bild du..Marrccus sa:E de nån som ska te Trysil V . 1 eller ?
e lagom lame .. skall dit iaf
stila er alla dudes.. o varför inte värma sig i den "kalla" kylan me lite
woho.. funkar den inte så aja.. då kommer länken
om du ska lägga in bilder skriver du länken till bilden mellan och inget annat..
Den var fin.Marrccus sa:http://www.lungexpress.com/images/misc/elin_grindemyr_lesbian.jpg
tveksam bild den här ? = O
gillar elin
Men denna tråd är tillför att man skall ställa olika frågor och annat så du vet :Dmans1 sa:vad är rekordet för antalet sidor i en tråd? tror den här kommer att klå de iaf.
smart, mamma säger att jag itne ska sitta instängd på mitt rum hela tiden , då tar ja me min laptop ut i vardagsrummet istället, då har hon inget at komma me=)marer sa:våran data är strategiskt placerad i ett skymsle i tvättstugan.. vid dataförbud så avverkar jag bara min samhällstjänst genom att "tvätta"
men oss semiamatör eliter då?Ewasx sa:vadå jag sitter vid datorn hela tiden. Säger nån till mig så byter jag bara dator. Har sex stycken u know...
men en liten fråga, kan jag joina eliten på vent? Det var ju trots allt jag som creatade elit tråden så utan mig hade ni inte varit nåra eliter....
myysiiggMarrccus sa:![]()
tveksam bild den här ? = O
gillar elin
Haha Va?TT-JONTHE sa:Men denna tråd är tillför att man skall ställa olika frågor och annat så du vet :Dmans1 sa:vad är rekordet för antalet sidor i en tråd? tror den här kommer att klå de iaf.
Läs TT.BigAir sa:Då var det dags att inviga Freeride´s alldeles egna Off-Topic tråd!
Vad är detta? Jo, har du något på hjärtat, vill skryta av dig lite eller bara snacka skit så ta del av denna tråd.
Här får du prata om precis vad du vill, men sköt det snyggt!
Fick idén till tråden efter att ha sett liknande på många andra forum, där har det funkat mycket bra sålänge alla sköter sig någolunda. Så, kör på!
Dagens info: Buggen är tillbaka, igen.
DU är fan biffig!henning21 sa:Öjj
Om jag är 170 typ o väger 70-75 vad ska jag ha för längd på skidor då?
Har kollat på k2 public enemy i längderna 159 och 169. !